Aviseringar
Rensa alla

Mitt möte med Häxan Harald [shake]


Ämnesstartare

Inatt var det Halloween och jag vill Berätta en Kuslig händelse jag Vet att ni vill Veta för annars så skulle inte ni Nötter klickat på tråden. Väljer ni att dissa Tråden med en Tired så är det Beviset på att ni Fått Legat för Lite.

Inatt mötte jag Häxan Harald. Det var Kusligt men ändå Skojigt. Jag sovde och hörde ett Knackligt ljud.
Vem där frågade jag.
H-h-h-h-äää.... sa något eller någon.
Jag undrade om det var en Handikappad Talesperson för den Stammade men det kan Bero på att den Ville låta Kuslig.

Sedan uppenbarade sig en Gestalt(en Gestalt är ett vitt Sken som ser ut som ett Sken) och sa att jag kommit till Jorden för att få ett Uppdrag.

Det uppdraget är Dold text: HemligtNiFårInteVetaSaHarald

Ska jag vara Ärlig så vet jag inte Uppdraget för Häxan Harald ville inte Berätta förrens jag var Redo. Det ända han sa Var Ungdomar och så Berättade han era Spöken ni har i garderoben så nu vet jag ALLT, allt, allt om Er. Jag vet era Hemligheter.

Det var mitt Halloween möte med ett Spöke Häxan Harald fick ni Turen eller Chansen eller kanske Oturen med att Träffa på en Kuslig härligtyp?
Berätta. Jag vill hjärna veta. Kusliga hälsningar från er Spindelnätaren.


   
Citera

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja ungefär sådär såg Häxan Harald ut Fast han var Vitt sken inte Svart sken. Tyvärr men du failade med Gissningen


   
SvaraCitera

Jag träffade också Häxan Harald. [shake][shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XTYLE:

Jag träffade också Häxan Harald. [shake][shake]

Jag är Häxan Harald.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spindelnätaren:

Jag är Häxan Harald.

[no-no]

Det är jag som är H.H


   
SvaraCitera

[tired]


   
SvaraCitera

[tired]

(jag har

spindelnätaren:

Fått Legat för Lite.

)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spindelnätaren:

sovde

sov

spindelnätaren:

Ska jag vara Ärlig så vet jag inte Uppdraget för Häxan Harald ville inte Berätta förrens jag var Redo. Det ända han sa Var Ungdomar och så Berättade han era Spöken ni har i garderoben så nu vet jag ALLT, allt, allt om Er. Jag vet era Hemligheter.

du låter schizofren


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera