Aviseringar
Rensa alla

mitt nyckelben hoppar ur led när jag lyfter armen för högt :C


Ämnesstartare

eller kanske inte "hoppar ur led", men iaf så låter det *klonk* och man ser hur den nedre änden av det hoppar ut typ en centimeter. är fett obehagligt när jag tränar, särskillt axelövningar.

vf blire så och vad kan man göra åt det?[sad]

obs bara ena armen det blir så för


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

smörj in med ättika 3 ggr om dagen och hoppas på det bästa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Liebestraum:

smörj in med ättika 3 ggr om dagen och hoppas på det bästa

vf ättika? :s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lyft inte högt [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

vf ättika? :s

Det är som naturens aloe vera.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

lyft inte högt

för den gamla gugge hade det nog varit en vettig lösning, men gugge 2.0 vill ta hand om sin kropp och ta tag i sina problem.

Dan_the_ironman:

Det är som naturens aloe vera.

känns som att ni trollar :< men min spydighetsdetektor är på lagning så vet inte.


   
SvaraCitera

Liebestraum:

smörj in med ättika 3 ggr om dagen och hoppas på det bästa

[bigsmile]

ont låter förövrigt väldigt konstigt att det flyttar på sig. aldrig hört någon klaga på något sådant förut


   
SvaraCitera

Nintendos BFF:

för den gamla gugge hade det nog varit en vettig lösning, men gugge 2.0 vill ta hand om sin kropp och ta tag i sina problem.

innebär det att gugge 2.0 äter fett?


   
SvaraCitera

Inse att du är dömd att vara smal! [badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

eller kanske inte "hoppar ur led", men iaf så låter det *klonk* och man ser hur den nedre änden av det hoppar ut typ en centimeter.

hade axeln hoppat ur led på riktigt hade du haft väldigt ont just nu.

kolla med en läkare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

innebär det att gugge 2.0 äter fett?

eh nej? det var gugge 1.0 som levde på kopiösa mängder fett i form av glass och chips, gugge 2.0 har gjort sig av med alla sånna dåliga vanor.[no-no]

Fejlarn:

Inse att du är dömd att vara smal!

va har de med smalhet att göra? =O


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lazertits:

hade axeln hoppat ur led på riktigt hade du haft väldigt ont just nu.

kolla med en läkare.

asså är inte axeln som klonkar, bara det nedre fästet av nyckelbenet. och känns lite överdrivet med läkare då jag inte har problem med det i min vardag eller så, tänkte mest om det var vanligt och kunde gå över med uppvärmning eller nåt[sad]


   
SvaraCitera

Nintendos BFF:

eh nej? det var gugge 1.0 som levde på kopiösa mängder fett i form av glass och chips, gugge 2.0 har gjort sig av med alla sånna dåliga vanor.

nog för att gugge 1.0 levde på mycket härdat fett, men om gugge 2.0 inte äter fett alls är det ändå en klar försämring. jag hade nog reklamerat gugge 2.0 och krävt pengarna tillbaks om jag varit du!


   
SvaraCitera

Nintendos BFF:

va har de med smalhet att göra? =O

Tänk om nyckelbenet hoppar ur led så du får jätteont och inte kan träna! Då skulle du väl inte kunna bygga muskler där?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fejlarn:

Tänk om nyckelbenet hoppar ur led så du får jätteont och inte kan träna! Då skulle du väl inte kunna bygga muskler där?

näh sant, kommer bli massa oproportionerligt muskelbyggd utan axlar[sad]

Blivande_japan:

inte äter fett alls är det ändå en klar försämring. jag hade nog reklamerat gugge 2.0 och krävt pengarna tillbaks om jag varit du!

neh, man blir tjock av för mkt fett och det är en allmänt dålig energikälla.


   
SvaraCitera