Aviseringar
Rensa alla

Mitt och Biologens glödheta popband!


Ämnesstartare

decadents

BILD: Sensation THE DECADENTS, bestående av två klämkäcka pophunkar

THE DECADENTS

Har ni sett? Har ni hört? Stadens hetaste fenomen ger sig till känna!
För några månader sen så bildade jag och Biologen popbandet THE DECADENTS (ingen jävla mespop) och det är nu aktuellt att ta världen med storm. Egentligen är vi inte av någon specifik genre (eftersom det är för strukturalister och barnprogram) men man skulle att vi spelar en form postapokalyptisk, garage synth, med inslag av neurofunk. Vi håller just på spela in vårat debutalbum,  An ontological Inquiry of the Axiom of Sound:
A meta-ethical composition.
Vi kan säga att våran musiklaiska förebild är John Cage, speciellt med dynamiska verk som 4'33. Vi utmanar således lyssnaren på en musikalisk resa eftersom vår musik aldrig har skrivits, komponerats eller överhuvudtaget existerat. Kom ihåg THE DECANDENTS, det största fenomenet som har hänt UM sen upptäckten av Kabbes lokal.      

För att boka spelning, eller för att skicka fanmail, kontakta respektive användare.


   
Citera
Ämnesstartare

fan vad lik min ni har 


   
SvaraCitera
penja

Fan va snygga. Ska nog boka er 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oatswer: fan vad lik min ni har

Det hänger på image.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

säg till när ni vill ha något inspelat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lol


   
SvaraCitera
mynona

Nu misstänker jag att ni har glömt något. Fanns det inte en tredje person som i viss mån var delaktig i inspirationen för kompositionen av bandet och affischen? Är den som äras bör. 


   
SvaraCitera

intressant


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ojoj det blir Stockholmsturné nu i sommar!
Får se om vi hinner med hela gröna linjen.


   
SvaraCitera

kom på ett mindre krystat namn plz


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den över mig är en hipster. Lyssna inte!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vi kan starta en trio med mig

vad sägs om the Wöööös eller The rompeknullz? Nazidansband a la Adolfz tycker jag vi kan spela 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tamburinmannen:
decadentsBILD: Sensation THE DECADENTS, bestående av två klämkäcka pophunkar

THE DECADENTS

Har ni sett? Har ni hört? Stadens hetaste fenomen ger sig till känna!
För några månader sen så bildade jag och Biologen popbandet THE DECADENTS (ingen jävla mespop) och det är nu aktuellt att ta världen med storm. Egentligen är vi inte av någon specifik genre (eftersom det är för strukturalister och barnprogram) men man skulle att vi spelar en form postapokalyptisk, garage synth, med inslag av neurofunk. Vi håller just på spela in vårat debutalbum,  An ontological Inquiry of the Axiom of Sound:
A meta-ethical composition.
Vi kan säga att våran musiklaiska förebild är John Cage, speciellt med dynamiska verk som 4'33. Vi utmanar således lyssnaren på en musikalisk resa eftersom vår musik aldrig har skrivits, komponerats eller överhuvudtaget existerat. Kom ihåg THE DECANDENTS, det största fenomenet som har hänt UM sen upptäckten av Kabbes lokal.      

För att boka spelning, eller för att skicka fanmail, kontakta respektive användare.

skulle kolla bara för att se mer av biologen. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:
Nu misstänker jag att ni har glömt något. Fanns det inte en tredje person som i viss mån var delaktig i inspirationen för kompositionen av bandet och affischen? Är den som äras bör. 

börjar hen på m?


   
SvaraCitera
mynona

ceka92:

börjar hen på m?

Jag tycker att det är upp till två andra att svara på


   
SvaraCitera