Aviseringar
Rensa alla

Mitt öppna brev till prinsessan Madeleine


Ämnesstartare

God dag, ers höghet

Ni är just nu svenska skvallerpressens största offer i och med uppbrytelsen med Jonas. Ni själv och Er omgivning granskas efter varenda fotsteg av paparazzi och varje dag får hela Sveriges befolkning, och i synnerhet Sveriges rötägg tillgång till Ert privatliv för en kris som nästan alla går igenom åtskilliga gånger. Jag har inte dömt någon, för jag tycker verkligen inte att det är min sak, men jag undrar bara: tycker verkligen Ers höghet att Er ämbetstitel, eventuella tronföljd, kungliga blod, uppmärksamhet, förmögenhet och obegränsade tillgång till kontakt med familj, släkt och vänner inom hovet är värda Ert begränsade privatliv och Er segregation från resten av samhället? Jag anser nämligen att arvmonarkin är omodern och omänsklig, och jag förstår inte varför Ni kungliga inte väljer att abdikera. Om Ers höghet inte redan är medlem här så får Ni gärna registrera Er och svara - detta gäller även alla innehavare av någon kunglig titel. Dold text: Och, okej då. Även ni utan.

I all välmening
Djeydjey


   
Citera
Tyrael

Vadå, tror du att hon kommer läsa detta? Sheet if so..

Djeydjey:

I all välmening
Djeydjey

Lol.


   
SvaraCitera

hon hänger på ungdomar det e en conspirac


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mitt öppna brev till prinsessan Madeleine:
Hej du är sexig, ska vi sexa?
mkh kebu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyrael:

Vadå, tror du att hon kommer läsa detta? Sheet if so..

internet:

hon hänger på ungdomar det e en conspirac

Jag gjorde bara ett desperat försök att vara rolig, fattar ni väl [tired] Det är väl klart att jag räknar med att det i första hand är ni vanliga dödliga som svarar...och syftet är att ni ska svara på om ni håller med mig eller inte...hur står hon ut med sin ämbetstitel egentligen?


   
SvaraCitera
Tyrael

Djeydjey:

syftet är att ni ska svara på om ni håller med mig eller inte...hur står hon ut med sin ämbetstitel egentligen?

Men lägg det i Politik och Samhälle då?


   
SvaraCitera

kiss & tell - trenden kommer mer o mer... nästa gång skriver kanske tidningarna att kungen hånglat med typ Anna Anka...


   
SvaraCitera

Caisa_15:

nästa gång skriver kanske tidningarna att kungen hånglat med typ Anna Anka...

lol'd


   
SvaraCitera

honolulu:

lol'd

haha, sjukt, vet inte varför jag tänkte på just den kombinationen [crazy].... btw, borde det inte kallas "fuck & tell" ist ? oftast detsom det handlar om


   
SvaraCitera

Caisa_15:

btw, borde det inte kallas "fuck & tell" ist ? oftast detsom det handlar om

hah jadu, kanske mer brutalt..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Antar att det inte känns lika konstigt om man är uppvuxen med att det är så det ska vara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jävla fjanteri det här med kungar och skit! [crazy]


   
SvaraCitera

Djeydjey:

rolig

[n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tja madde

det är jag som satt din bf!!!!1


   
SvaraCitera

kebu12:

Mitt öppna brev till prinsessan Madeleine:
Hej du är sexig, ska vi sexa?
mkh kebu

du har en stil!

Caisa_15:

kiss & tell - trenden kommer mer o mer... nästa gång skriver kanske tidningarna att kungen hånglat med typ Anna Anka...

var.. var?! jag ska skriva in till expressen om detta och du får bli min källa och jag kommer få pengar!
(det är så det går till va?:P:))


   
SvaraCitera