Aviseringar
Rensa alla

Mitt projektarbete - att organisera en klimatrörelse


Ämnesstartare

Hej!

Som ni alla vet gillar jag miljön och sånt.

Nu har jag formulerat en projektplan och en projektidé. Jag undrar vad ni tycker om den, om ni har några idéer gällande hur jag kan gå tillväga för att uppnå den.

Mitt projekt är då att organisera en klimatrörelse - jag bor i norrland, vilket är domedagen för miljöfrågan, en plats där i princip inga aktioner har skett i miljöns namn på hur länge som helst. Det jag vill göra är att informera människor om klimathotet och dess konsekvenser, samt att organisera och sparka igång aktioner och manifestationer och ställa makthavare till svars för frågan. Sedan åker jag till COP-15 och kommer där på plats medverka i aktioner, demonstrationer och se hur mötesförhandlingarna går. Efteråt kommer jag analysera avtalet som fattats - om det fattats ett avtal, och se hur man borde gå vidare efter det hela.


   
Citera
Ämnesstartare

Ja du är jätteduktig osv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja du är jätteduktig osv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska du vara det revolutionära partiets ledare sen också eller? [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

äsch. alla är väl bra på nånting [cute] [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

3663

här har du en projektide, fixa alla dina trådar så dom inte innehåller en massa lögner du skriver, eller, se till att du inte skriver saker du inte vet om [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roslagsvatten AB:

här har du en projektide, fixa alla dina trådar så dom inte innehåller en massa lögner du skriver, eller, se till att du inte skriver saker du inte vet om [zzz]

sluta klanka ner på vad andra skriver och bli medlem på flashback om du vill ha lite vettiga diskussioner utan lögner... eller vänta nu?

Motborgare:

Ska du vara det revolutionära partiets ledare sen också eller? [crazy]

fan, det hade varit något [bigsmile] kan du vara språkrör med mig då?? [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

fan, det hade varit något [bigsmile] kan du vara språkrör med mig då?? [cute]

Aldrig i livet, språkrör är borgerligt. [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

sluta klanka ner på vad andra skriver

men är ju sjukt att du sprider lögner på det viset.

Anarkandi:

flashback

är medlem där och aktiv ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Motborgare:

Aldrig i livet, språkrör är borgerligt. [shake]

Själv tycker jag att även SUF's styrelseupplägg kan vara ganska borgerligt, så det borde ju inte du hade något problem med. [confused]

Roslagsvatten AB:

men är ju sjukt att du sprider lögner på det viset.

Fan snackar du om. Jag ljuger aldrig, däremot händer det att jag kommer med faktafel eller säger saker som kan tolkas fel - men det är internet, och huvudsaken är att grundbudskapet går ut. Jag stör mig mycket mer på när någon har skriver fem miljarder trådar om hur man formulerat en mening fel utan att bemöta någon av de 200,000 andra jag skrivit på det här forumet. Du stör dig bara på att du inte gillar hur jag tänker och mina åsikter, bemöt det istället för att bemöta att jag formulerat mig fel. Jag är ingen borgerlig professor som lägger fram 100% faktaenliga inlägg. Jag orkar inte leverera en källa bakom varje påstående jag skriver.

Jag får ut budskap, jag skapar trådar och debatter som kan hålla på i flera månader framåt och det är mycket mer än vad du gör.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tror du tar dig vatten över huvudet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

Jag får ut budskap, jag skapar trådar och debatter som kan hålla på i flera månader framåt och det är mycket mer än vad du gör.

orka debattera över inkorrekt fakta.

Anarkandi:

, däremot händer det att jag kommer med faktafel eller säger saker som kan tolkas fel

din egna källa om vad EMU stod för står det oxå att sverige är med EMU... verkar som du inte valde att ta med den biten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roslagsvatten AB:

din egna källa om vad EMU stod för står det oxå att sverige är med EMU... verkar som du inte valde att ta med den biten.

Lämna det. så fort du ens nämnde det så fattade jag att jag formulerat mig fel, jag började argumentera för vad jag egentligen menade medans du fortsatte argumentera om hur det jag sa var fel utan att förstå att jag var medveten om att sverige var med i EMU, men att jag syftade på myntalliansen.

Roslagsvatten AB:

orka debattera över inkorrekt fakta.

exakt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

jag var medveten om att sverige var med i EMU

betvivlar det faktiskt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera