Aviseringar
Rensa alla

MITT STORA AVSLÖJANDE SOM REVOLUTIONERAR HELA UM!


Ämnesstartare

Utomjording: MITT STORA AVSLÖJANDE SOM REVOLUTIONERAR HELA UM!

Avslöjandet är:

Jag är inte utomjording! Hahahaha! LURADE! Jag är en helt vanlig person på jorden, allt var bara på skämt. Vad blåsta alla ni som trodde på mig är! Alla ni som ställde frågor, "hur har ni det på eran planet?", HAHAHAH vilka idioter som tror på utomjordingar! HAHAHAHAHAH! ÄGDA. Nu vet iallafall alla ni massvis med UMare som följde tråden slaviskt och som gick på historien. HAHAHAH! Ägda.

Det är nog betydligt fler som tror att jag ÄR ett TROLL än som tror att du ÄR en UTOMJORDING.   Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Carolineelisabeth95:
Hahahhaha så pinsam du är som tror att folk trodde på dig 😀

alltså.... 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

O... kej... jag har missat något ser jagSkeptiskSeriöst, har inte skolan börjat än?

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mahalageasca:

alltså.... 

Vad? 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Carolineelisabeth95: Vad? 🙂

även denna tråd är ett "skämt", det du gjorde var att håna någon för att ha fula kläder och sen satte du på dig crocs, get it???


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mahalageasca:

även denna tråd är ett "skämt", det du gjorde var att håna någon för att ha fula kläder och sen satte du på dig crocs, get it???

Öööh..om jag tycker att crocs är snygga då? 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Carolineelisabeth95: Öööh..om jag tycker att crocs är snygga då? 😉

då ändras exemplet till något du inte tycker är snyggt, kan väl inte vara så svårt att föreställa sig en objektiv metafor ist? du kastade omedvetet sten i glashus


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag frågade för att få en bild hur mkt du visste , du är bara en smått oseriös  och ett Jävla skämt xd 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mahalageasca:

då ändras exemplet till något du inte tycker är snyggt, kan väl inte vara så svårt att föreställa sig en objektiv metafor ist? du kastade omedvetet sten i glashus

meh herregud, klart jag fattade


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Carolineelisabeth95: meh herregud, klart jag fattade

bra argument


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Carolineelisabeth95:

meh herregud, klart jag fattade

HAHAHAH NÄÄÄ DE GJORDE DU EJ du trodde han va en utomjording xD xD sen trodde du att alla andra också trodde de xDDDDDD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du kanske fattade men det var en form av ironi eller något jag inte direkt stött på förut isf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten: HAHAHAH NÄÄÄ DE GJORDE DU EJ du trodde han va en utomjording xD xD

haha menar ju att hon skrev gällande att han inte fattade att alla drev, vilket han gjorde...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mahalageasca:

haha menar ju att hon skrev gällande att han inte fattade att alla drev, vilket han gjorde...

hon trodde han va en riktig utomjording ändå xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:

hon trodde han va en riktig utomjording ändå xD

sant xD


   
SvaraCitera