Aviseringar
Rensa alla

Mitt utseende


reben

Danne_cars:

men hallå om man säger till sig själv fan va snygg jag e också så e man ful då har man ju ljugit för sig själv?

säg inte de då
säg jag är en bra person
jag är [bra adjektiv], [bra adjektiv] och [bra adjektiv]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Danne_cars:

men hallå om man säger till sig själv fan va snygg jag e också så e man ful då har man ju ljugit för sig själv?

eller så tänker man inte så mycket på sitt utseende? jag är inte så snygg får ändå tjejer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har lärt mig att ens egna ansikte går inte att göra något åt. Det är det man födds/fötts med, och det är det man ska ha livet ut, och det är det som gör en speciell. 
Olika personer tycker olika. Bara för att vissa gillar äpplen mer än apelsiner så betyder det inte att apelsiner är värdelösa, lite barnslig jämförelse kanske men.  


   
SvaraCitera

Danne_cars:

tack

Var menat åt dedär med Samir ;D

Danne_cars:

men hallå om man säger till sig själv fan va snygg jag e också så e man ful då har man ju ljugit för sig själv?

''så e man ful'' men enligt vem? vem är det som avgör om man är ful eller inte? Klura på den du


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dinkompis:

eller så tänker man inte så mycket på sitt utseende? jag är inte så snygg får ändå tjejer

haha hur gör du hur många tjejer har du haft? du är säkert snyggare än mig!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Danne_cars:

haha hur gör du hur många tjejer har du haft? du är säkert snyggare än mig!

vet inte har inte räknat. ganska många efter att jag fyllde 17, är 19 nu. är kort dessutom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dinkompis:

vet inte har inte räknat. ganska många efter att jag fyllde 17, är 19 nu. är kort dessutom

ok  hur kort är du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Danne_cars:

ok  hur kort är du?

170


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tkr du ser jättesöt ut


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hade iaf valt dig över samir

tkr han ser konsti ut typ :$ får sån obehag av honom typ fast de e kanske för att ja såg de där spökprogrammet me honom o blev så djävla irriterad på honom hela tiden


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

älskar samir


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken:
tkr du ser jättesöt ut

haha tac sötis<3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken:
hade iaf valt dig över samir

tkr han ser konsti ut typ :$ får sån obehag av honom typ fast de e kanske för att ja såg de där spökprogrammet me honom o blev så djävla irriterad på honom hela tiden

Tacl<33


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dinkompis:
älskar samir

han e cool,)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken:
tkr du ser jättesöt ut

Danne_cars:

haha tac sötis<3

Jag ser vad som händer fast inte dom förstår.

Jag känner vibrationen, förtrollningarnas kväll.
Här finns en ljuv romantiskt atmosfär, är bäddat för en skräll.

Känn en doft av kärleken.


   
SvaraCitera