Aviseringar
Rensa alla

Mitt utseende


Ämnesstartare

Angelize:

Rengöringsmjölk Ansiktsvatten Dagcreme Nattkräm Peeling Ansiktsmask Ögonkräm Läppbalsam Handkräm Nagelbandskräm Nagelolja Ögonfransnäring

Har rengörningsgel, ansiktsvatten och dagcreme, nattcremen innehåller i princip samma sak som dagcremen. Sedan är peeling onödigt som fan och förstör hyn när de döda hudcellerna ändå försvinner normalt efter 28 dagar. Onödigt att rubba balansen. Det andra är helt enkelt onödigt.. Handkräm köper mina föräldrar..


   
SvaraCitera

Ha på starkare medel? XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emo_bi:

Ha på starkare medel? XD

Ne, hyn blir redan uttorkad som fan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Amsle:

Jag tvättar redan ansiktet morgon och kväll med produkter ifrån Vichy, vilket jag har gjort sedan ett år tillbaka.

pröva för en annan hudtyp/tillverkare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Amsle:

tcre

Skojade lite men du vet väl att en del produkter är sämst i världen och innehåller skit, tex Nivea osv. Vad är det för märke på dina produkter?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sarkofag:

pröva för en annan hudtyp/tillverkare.

Det har fungerat förut, men nu kom allting på en gång. Sedan tror jag att det snarare beror på mina gener.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Skojade lite men du vet väl att en del produkter är sämst i världen och innehåller skit, tex Nivea osv. Vad är det för märke på dina produkter?

Vichy..


   
SvaraCitera

emo_bi:

Ät inte godis lr sötsaker!

Håller med 🙂 Många säger att det är myter, Men om jag äter choklad någon kväll då har jag fått massor med finnar.. Om jag inte göra det en vecka så har jag knappt några finnar alls xD
Vad jag lärt mig efter mina finnar, Så är det ofta sånt som påverkar, Men också ost xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Amsle:

Det har fungerat förut, men nu kom allting på en gång. Sedan tror jag att det snarare beror på mina gener.

kost, hygien, etc.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SarAaaBengtsson:

r

Har förvisso ätit jävligt mycket choklad i helgen hehe..

sarkofag:

kost, hygien, etc.

Kosten kanske det borde bli förändring på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Amsle:

Kosten kanske det borde bli förändring på.

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sarkofag:

[y]

Kan överkonsumtion av flingor ge upphov till finnar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Amsle:

Kan överkonsumtion av flingor ge upphov till finnar?

hah. vet ej.


   
SvaraCitera

Angelize:

Ögonfransnäring

[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

om du vet med dig att du har börjat med nya vanor/ovanor kan du ju sluta med det så allt återgår till det normala


   
SvaraCitera