Aviseringar
Rensa alla

Mivitotal Flex? [no-no]


Ämnesstartare

Image

Är det någon som har smakat denna? Tänkte testa den (behöver), men vill inte lägga ut 100+ i onödan. Har svårt för att tvinga i mig sånt som smakar skit.

[y]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

1-2 msk åt gången, tror du klarar det även om det visar sig smaka bäverprutt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oggelgoggel:

tror du klarar det ä

Nej. [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad e det för skit????


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aiton:

vad e det för skit????

http://www.mivitotal.se/i​ndex.php?page=produkt&p_id=3

[mad]


   
SvaraCitera
Åtta

Lols. Och varför i helvete ska du köpa det? Det är bara bluff och båg. Läs produktinformationen och läs sedan på om de "verksamma" ämnena.

Ditt blodsocker kanske går upp lite. That's it.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Det är bara bluff och båg. Läs

Läste recensioner förut, alla gav höga betyg och sa att de blivit mycket piggare osv. Och tanten i hälsokostbutiken rekommenderade den till mig. [y]


   
SvaraCitera
Åtta

Kittieh:

Och tanten i hälsokostbutiken rekommenderade den till mig. [y]

Tanten i hälsokostbutiken är lika kvalificerad som din mamma att rekommendera olika kosttillskott. Hon tjänar trots allt pengar på att pracka på dumma idioter overksamma skitprodukter.

Kittieh:

Läste recensioner förut, alla gav höga betyg och sa att de blivit mycket piggare osv.

Klart de blir piggare om de tar någonting som höjer blodsockret. Men du kan lika gärna ta en banan. L-Taurin gör inte ett piss, annat än att låta coolt.

As for L-Carnitine:
"Although L-carnitine has been marketed as a weight-loss supplement, there is no scientific evidence to date to show that it improves weight loss. A recent study of moderately overweight women found that L-carnitine did not significantly alter body weight, body fat, or lean body mass. Based on the results of this one small study, claims that L-carnitine helps reduce weight are not supported at this time."
http://www.umm.edu/altmed/articles/carnitine-l-000291.htm

Som du kan läsa där så producerar kroppen vanligtvis tillräckligt mycket carnitine på egen hand, och att ta mer utöver detta hjälper inte på något sätt. Däremot kan det vara bra att ta tillskott om man är åldring, då koncentrationen av carnitine i kroppen då är betydligt lägre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

mer utöver detta hjälper inte på något sätt. Däremot kan det vara bra att ta tillskott om man är åldring, då koncentrationen av carnitine i kroppen då är betydligt lägre.

Oh I see.. [sad] Men hon rekommenderade det eftersom jag är vegetarian och behöver kosttillskott. [tard] Och jag kan inte svälja tabletter.


   
SvaraCitera
Åtta

Kittieh:

Men hon rekommenderade det eftersom jag är vegetarian och behöver kosttillskott. [tard]

Aha. Ja då kan det kanske vara vettigt att ta tillskott av carnitine, då man främst får det från rött kött och mjölkprodukter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är bara skit , ta en banan istället.


   
SvaraCitera

Det smakar helvete. Men för ditt eget bästa, köp inte biovimi. Det är (utan att överdriva) det absolut vidrigaste jag nånsin stoppat in i min mun.

Jag får sällan kväljningar, och det har aldrig hänt när jag bara haft nåt i munnen. Men då höll jag fan på att spy. Bajs smakar säkert bättre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bajs.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera