Aviseringar
Rensa alla

Mjölk


Ämnesstartare

Vaffö finns inte mjölk i 2litersförpackningar? Cola finns ju! Å alla annan läsk! Men inte mjölk!? Varför?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

MusPlupp:

2litersförpackningar?

För efterfrågan är för liten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

För efterfrågan är för liten.

Näe [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den blir för gammal för fort.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Den blir för gammal för fort.

Det rymms ju bara 3 glas i en 1-liters, å det dricker man ju lätt på 2 dar [no-no] Å mjölkfan håller ju längre än sååå [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MusPlupp:

Det rymms ju bara 3 glas i en 1-liters, å det dricker man ju lätt på 2 dar Å mjölkfan håller ju längre än sååå

ahmen så jävla svårt r d1 nt å ha två paket ist [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Frågan är väl snarare: Varför finns inte mjölk i 2l förpackning, längre, är helt säker på att det fanns när jag var pytte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

ahmen så jävla svårt r d1 nt å ha två paket ist [no-no]

Men blir ju så mkt skrääääp [cry]

Ensamvargen:

Frågan är väl snarare: Varför finns inte mjölk i 2l förpackning, längre, är helt säker på att det fanns när jag var pytte.

Du va så liten du trodde 1 liter var 2 liter [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MusPlupp:

Du va så liten du trodde 1 liter var 2 liter [no-no]

1,5l paket då? [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

1,5l paket då? [sad]

Det finns ju, men är för lite å köper man 2 blire för mycket [cry] Så då måste man köpa 2st 1-liters å då blire fett med kartänger överallt [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är avundsjuk på negrerna i afrika. Dom har inte det här problemet [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

är helt säker på att det fanns när jag var pytte.

du tänker inte på 1,5L som fanns då? Å andra sidan tänker du väl på innan Milko kom upp dit så vet inte hur det var då [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MusPlupp:

Det finns ju, men är för lite å köper man 2 blire för mycket [cry] Så då måste man köpa 2st 1-liters å då blire fett med kartänger överallt [sad]

Du har problem. [sad]

Dan_the_ironman:

du tänker inte på 1,5L som fanns då? Å andra sidan tänker du väl på innan Milko kom upp dit så vet inte hur det var då [blush]

Tänker på 2 liters paket, som dom hade innan dom förminskade till 1,5 liter. Det är inte bara jag som saknar: http://nyttochgammalt.blogspot.se/2011/01/nan-mer-som-saknar-2-l-mjolkpaketen.ht...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

du tänker inte på 1,5L som fanns då? Å andra sidan tänker du väl på innan Milko kom upp dit

Tacka vet jag nnp, milko är ett djävla gaysubstitut till riktig mjölk![mad]


   
SvaraCitera

davvelito :

hej


   
SvaraCitera