Aviseringar
Rensa alla

Mjölk


Ämnesstartare

Om man dricker mjölk får man starka ben, längre liv blabalblablabla .. gills det om man dricker det med oboy


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

antagligen, men själva oboyen förstör ju i sin tur säkert kroppen på olika sätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om jag dricker mjölk får jag uppsvälld mage, gaser, magknip, diarré blabalblablabla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

André Vifot Haas:

André Vifot Haas P21
I dag 22:30

Om jag dricker mjölk får jag uppsvälld mage, gaser, magknip, diarré blabalblablabla

laktosintolerant:(?


   
SvaraCitera

mjölk är livet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

roobbiinn:

gills det om man dricker det med oboy

Ja, det är ju mjölk i det.
Mmmmmmmmm, oboy...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

räker äter man:

mjölk är livet.


   
SvaraCitera

mjölk:

We talking about you [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du får väl dricka vanlig mjölk ibland, och oboy ibland[smile] vilket som så är det ju asgott[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mjölk är inte gott


   
SvaraCitera

[mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

roobbiinn:

Om man dricker mjölk får man starka ben, längre liv blabalblablabla .. gills det om man dricker det med oboy

Mjöl innehåller Kalcium och Zinc och andra bra ämnen för kroppen (främst kalcium man snackar om) Och Kalcium bidrar till att man växer och så men Oboy har socker i sig och andra dåliga ämnen för kroppen som gör så att du inte växer så det är Counter Productive, Lite som att du springer på ett löpband medans du äter en Big Mac.


   
SvaraCitera

André Vifot Haas:

Om jag dricker mjölk får jag uppsvälld mage, gaser, magknip, diarré blabalblablabla.

I feel your pain, jag är också laktosintolerant.

Jag kan inte ens äta ljus/normal choklad eller gräddkola längre. Suger balle


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

savemeimlost:

I feel your pain, jag är också laktosintolerant.

Jag kan inte ens äta ljus/normal choklad eller gräddkola längre. Suger balle

Ajdå. Choklad märker jag inte av några problem med. Äter det i och för sig inte så jätteofta. Men har du provat att slänga i dig några Lactrase innan du smaskar en chokladkaka?


   
SvaraCitera

savemeimlost:

André Vifot Haas: Om jag dricker mjölk får jag uppsvälld mage, gaser, magknip, diarré blabalblablabla.

I feel your pain, jag är också laktosintolerant.

Jag kan inte ens äta ljus/normal choklad eller gräddkola längre. Suger balle

Jag kan dricka mjölk... Den Nya, Fina, Laktisfria mjölken! Finns i de flesta mataffärer i Finland. DOWN with that soya crap we had to drink before.

Jag är helt laktosintolerant, tål inte ens låglaktosprodukter, så yeah, jag var glad när helt laktosfri mjölk dök upp i butikerna[love]


   
SvaraCitera