Aviseringar
Rensa alla

Mjuka upp oskulder


Ämnesstartare

Träffade en mysig tjej som har riktigt skön personlighet och allt klaffar. MEN
Hon är oskuld och som tidigare sagt tycker jag sånt är skitsegt.
Men jag tänker inte "dumpa" henne för något sånt utan undrar helt enkelt:
Hur gör jag helt enkelt att hon lättare slappnar av så att vi kan ha sex ordentligt? Nu blev det mest några stötar innan det gjorde för ont för henne.
Nu har vi bara setts 2 ggr, så jag skulle anta att hon slappnar av lättare 3dje gången när vi känner varandra bättre, men fler tips? En grej är att jag lätt får in 2 fingrar, men det känns som hon spänner sig när jag penetrerar.


   
Citera
Ämnesetiketter

Ajdå [sad]
Prata med henne?


   
SvaraCitera

Ja snacka med henne om det o ch fråga om hon är nervös eller något. Var så öppen och lättsam som möjligt, det får henne säkert att slappna av!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Toofft:

Ja snacka med henne om det o ch fråga om hon är nervös eller något. Var så öppen och lättsam som möjligt, det får henne säkert att slappna av!

Naaw tänkte mer köra på sånt som brukar funka, dvs lära känna henne. Redan snackat lite typ "min första gång sög(den var eg sådär) också, men vi försökte tills det funkade". Då blev hon lite lugnare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Snacka och tare lugnt är väl det enda.


   
SvaraCitera

Spräck na [bigsmile][cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

Men jag tänker inte "dumpa" henne för något sånt utan undrar helt enkelt:
Hur gör jag helt enkelt att hon lättare slappnar av så att vi kan ha sex ordentligt?

Många jag känner föredrar oskulder "mycket lättare" tycker dem.
Förstår inte hur du resonerar [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bajwa:

Många jag känner föredrar oskulder "mycket lättare" tycker dem.

Lättare?


   
SvaraCitera

Greger_EFG:

Nu har vi bara setts 2 ggr,

ta det lungt ... blir nog inte bra förän om ett pra gånger:P... fortsätt prata och få henen bekväm i din närhet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle göra det en gång, vet inte vad jag gjorde men rätt kan det inte ha varit i alla fall [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LUBE........lots of it.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trexo0:

ta det lungt ... blir nog inte bra förän om ett pra gånger:P... fortsätt prata och få henen bekväm i din närhet

Nu svarar hon inte när jag ringer, så det är nog fucked. Brukar bli så när jag gillar tjejerna för mycket... Jag blir för klängig och dom flyr.

Men jag ska iaf höra av mig till henne om en vecka ungefär, så får vi se om hon svarar.

Om jag hela tiden bekräftar henne finns det ju inget sug efter att försöka fånga mig t.ex.


   
SvaraCitera

Greger_EFG:

Nu svarar hon inte när jag ringer, så det är nog fucked. Brukar bli så när jag gillar tjejerna för mycket... Jag blir för klängig och dom flyr.

Greger_EFG:

Om jag hela tiden bekräftar henne finns det ju inget sug efter att försöka fånga mig t.ex.

helt klart vanligaste felen killar gör :O va oberörd och nonchalant så springer tjejerna typ 😛 alal vill ha det dom itne kan få... sen när dom redan är fast för än, då kan amn börja släppa på det å visa lite kännslor... är man för snäll är man tråkig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trexo0:

helt klart vanligaste felen killar gör :O va oberörd och nonchalant så springer tjejerna typ 😛 alal vill ha det dom itne kan få... sen när dom redan är fast för än, då kan amn börja släppa på det å visa lite kännslor... är man för snäll är man tråkig

Definitivt. Att dock inte bry sig och göra något annat en vecka är typ THE SHIT när man ska attrahera tjejer, så det tänker jag göra nu 🙂


   
SvaraCitera

Greger_EFG:

Definitivt. Att dock inte bry sig och göra något annat en vecka är typ THE SHIT när man ska attrahera tjejer, så det tänker jag göra nu 🙂

kör på hoppas du fixar det 😛 är ofta as jobbigt:P


   
SvaraCitera