Aviseringar
Rensa alla

Mjuka upp oskulder


Ämnesstartare

pop that cherry Greger the Virgin destroyer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trexo0:

kör på hoppas du fixar det 😛 är ofta as jobbigt:P

Haha joru. Jag tänkte först ringa henne söndag, men flyttade fram deadlinen till typ tisdag. Om jag bara försvinner en vecka så kan hon ju börja sakna mig. Funkade asbra med ett KK som började glida isär från mig.

Jag ignorerade henne 2 veckor, hon ringde en 6 ggr typ, sen va hon helt på igen.


   
SvaraCitera
Gifted

Greger_EFG:

men fler tips?

Låt henne vara överst?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

namensermanpo:

pop that cherry Greger the Virgin destroyer

Srsly, that shit fucked me up! Jag blev så frustrerad att jag nästan hade sex med en tjej som hade kille, bara för att va säker på att hon inte va oskuld igen xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finns ju Image​ kötthammare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oggelgoggel:

Finns ju kötthammare

[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

Lättare?

Kanske inte i sängen men typ allt annat, t.ex. att hon inte har legat med killar innan och jag tror det är någonting speciellt också.


   
SvaraCitera

Men, starta inte trådar på internet om att ert sexliv är dåligt. Ha mer sex istället, ha olika sex.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

3665030:

Men, starta inte trådar på internet om att ert sexliv är dåligt. Ha mer sex istället, ha olika sex.

Tror inte du läste första posten ordentligt...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bajwa:

Kanske inte i sängen men typ allt annat, t.ex. att hon inte har legat med killar innan och jag tror det är någonting speciellt också.

Kan nog stämma. Men dom är inte direkt lättare att få i säng.

KamikazeTomten:

Tror inte du läste första posten ordentligt...

Tror inte han läste något ordentligt.


   
SvaraCitera
loita

när jag förlorade oskulden kände jag ingenting O_o eller jo att de var skönt, men inte någon smärta, jävla tur jag hade... kanske var för jag varit tsm med killen så länge innan jag venne


   
SvaraCitera

KamikazeTomten:

Tror inte du läste första posten ordentligt...

Det var precis det jag gjorde, har man problem med att ha sex så kan man ha sex tills det är bra .


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera