Aviseringar
Rensa alla

Mjukt eller hårt?


Ämnesstartare

Asså kan man ens ha mys-sex? För mig som e aggressiv låter det onaturligt men intressant, berätta om era upplevelser :D!

Och hur viktigt tycker ni en bra säng e? Föredrar nån ståendes?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Bra säng är a och o.


   
SvaraCitera

Såklart man kan ha mys-sex! Man behöver ju inte alltid köra hårt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myssex är jättebra när båda är trötta, gosigt sätt att somna på [y]


   
SvaraCitera

Som unexpected sa är det bra när man är jättetrötta, typ efter flera omgångar aggressivt... Eller när killen min tröttnat på att bli biten, riven och att "uttnyttjad" ^^.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Långsamt går bra, så länge det finns närvaro. Närvaron reglerar hur mycket yttre spänningen som måste till. Finns spänningen redan där behöver man inte fingra på den genom dominans eller annat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

myssex är världens bästa sömnmedel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Froggi:

Som unexpected sa är det bra när man är jättetrötta, typ efter flera omgångar aggressivt... Eller när killen min tröttnat på att bli biten, riven och att "uttnyttjad" ^^.

För mig är det mest när tjejen typ e uttröttad och jag inte kommit, vill ju inte ge dom skavsår liksom xD


   
SvaraCitera

Greger_EFG:

För mig är det mest när tjejen typ e uttröttad och jag inte kommit, vill ju inte ge dom skavsår liksom xD

du ger mig hopp om mänskilgheten.. lyckliga girl! Skavsår lär hon väl inte få om hon kommit innan dig. Då är hon väl blöt nog så det räcker ett tag till =P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sex skall vara mjukt.


   
SvaraCitera

Sex skall vara sex.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dörrhandtaget:

Skavsår lär hon väl inte få om hon kommit innan dig. Då är hon väl blöt nog så det räcker ett tag till =P

yep, hon brukar erbjuda sig o suga av mig, men jag kommer fan inte efter en evighet o jag tycker synd om henne när hon suger förgäves xD


   
SvaraCitera

Greger_EFG:

yep, hon brukar erbjuda sig o suga av mig, men jag kommer fan inte efter en evighet o jag tycker synd om henne när hon suger förgäves xD

hehe det känner man igen [rolleyes] man får ont i käken efter ett tag om han aldrig kommer,, då vill jag nästan att han ska runka sig typ så han blir klar [crazy] Kan du inte säga nåt att du vill fortsätta i henne efter en stund? [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dörrhandtaget:

då vill jag nästan att han ska runka sig typ så han blir klar [crazy]

Meh funkar inte för mig det heller, då är det sjuukt mycket mysigare med ett par läppar på kuken[smile]

dörrhandtaget:

Kan du inte säga nåt att du vill fortsätta i henne efter en stund? [cool]

haha true true, funkar ibland men ofta e hon helt utslagen xD, tror inte hon gillar att ligga där o va helt "död" liksom, hon brukar va ganska aktiv när jag tar henne, gör den där sköna grejen med höfterna o allt möjligt vilt ;D


   
SvaraCitera

Greger_EFG:

haha true true, funkar ibland men ofta e hon helt utslagen xD, tror inte hon gillar att ligga där o va helt "död" liksom, hon brukar va ganska aktiv när jag tar henne, gör den där sköna grejen med höfterna o allt möjligt vilt ;D

slutar hon med det efter att hon kommit?


   
SvaraCitera