Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 5 Aug 2009, 22:00 jag sitter i träningsbrallor, äter wraps (bara brödet då) och dricker te. PARTY!!
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 5 Aug 2009, 22:01 jag ligger i sängen i shorts och linne och äter choklad och lyssnar på dålig musik
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 5 Aug 2009, 22:03 jag skulle köpa choklad, men när jag stod i kassan så upptäckte jag att jag hade glömt kortet hemma.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 5 Aug 2009, 22:03 Najs! :D jag äter torrostade jordnötter, snusar å lyssnar på musik :Dde är livet de, typ, eller, nja...
Slashy Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 5 Aug 2009, 22:04 enhimmelskdrog:jag ligger i sängen i shorts och linne och äter choklad och lyssnar på dålig musiksekksit, not..............
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 5 Aug 2009, 22:05 Sagitta:Gör lejon sånt?lejon görvad jag säger åt dem!
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 5 Aug 2009, 22:06 Slashy:sekksit, not..............supersexigt ju
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 5 Aug 2009, 22:06 <-- does this look like a face who cares?
Sagitta Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 5 Aug 2009, 22:09 iosib:lejon görvad jag säger åt dem! Är du lejonkungen eller?
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 5 Aug 2009, 22:10 Sagitta:Är du lejonkungen eller?är lejonmamman, mod och härskarinna över jordens alla varelser!
Sagitta Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 5 Aug 2009, 22:11 iosib:är lejonmamman, mod och härskarinna över jordens alla varelser! Vi har redan en lejonmamma här på um, du är ju tinky-winky.
Slashy Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 5 Aug 2009, 22:13 enhimmelskdrog:supersexigt juok, kanske lite, om du smeker dig in hela chokladen, mmmmm marabou lol
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 5 Aug 2009, 22:14 Sagitta:Vi har redan en lejonmamma här på um, du är ju tinky-winky.hur gick jag från djungelns drottning till en lila teletubbie som är hatat av polen?
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 5 Aug 2009, 22:14 Slashy:ok, kanske lite, om du smeker dig in hela chokladen, mmmmm marabou lol har redan ätit upp den tyvärr
Slashy Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 5 Aug 2009, 22:16 enhimmelskdrog:har redan ätit upp den tyvärr ähh, de e lungt