Aviseringar
Rensa alla

MMmmm bekräftelse från mig,.


Ämnesstartare

JA
JAG MED

Det kommer bli kort men med kärlek bakom.

Edit:
Det är Outro så ni vet =)


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Jaaa!!! Vill ha kärlek ikväll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[love][blush]


   
SvaraCitera

Ggive!!!!!!!!!!!!
Man kan aldrig få för mycket kärlek


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kööööööör för fan!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mmh vill ha[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Jaaa!!! Vill ha kärlek ikväll.

Fina du. Träffade dig för första gången på min första tinyträff och tyckte om dig direkt. Du är så söt och fnissig och snäll och omtänksam och sådär genombra. Gillar dig massvis.

S3ON:

[love][blush]

Hej S3ON. Du har alltid varit rar mot mig och jag hoppas att jag varit rar tillbaka. Har nog ingenting ont att säga om dig alls, du är väldigt behaglig på forumet (bortsett från stalker-grejen jag läste, men jag planerar att förtränga det.)


   
SvaraCitera
höna

gimme löv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

STORM:

bortsett från stalker-grejen jag läste

Improviserade ju där i tråden pga hade trist.. Allt e bullshit. [blush]

har endast facebook-stlkat lite grann genom åren.. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ahmen ge då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

Ggive!!!!!!!!!!!!

Känner inte dig så bra, men vi har ändå haft några tillfällen då vi pratat privat och seriöst, och det har varit fint. Du ser mycket bra ut och det var kul att ses på Stockholms-träffen men ledsen att vi inte pratade mer.

dvärgkastarn:

Kööööööör för fan!

HEJ. Vi har setts en gång och inte pratat så mycket men jag gillar dig. Du är rolig och trevlig och bra drickarkompis (vilket jag prioriterar högt).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

STORM:

Fina du. Träffade dig för första gången på min första tinyträff och tyckte om dig direkt. Du är så söt och fnissig och snäll och omtänksam och sådär genombra. Gillar dig massvis.

Men åh, tack så hjärtligt out [blush][love].


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

mmh vill ha[sad]

Tycker du är galet söt och rar och tycker att vi klickar bra som människor. Du får mig att skratta och gillar vin = världens bästa kombo. Gör så att du automatiskt hamnar högt på min gilla-lista.

höna:

gimme löv

Hej höna, ännu en favvo. Tycker du är sjukt snygg och sjukt skön som människa, lättsam och bra. Du har en lite "skiter i"-aura omkring dig som jag beundrar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hej du är söt, säg nått om mig [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

ahmen ge då

Gillar dig massor i hemlighet och på avstånd. Du ser mysig och behaglig ut på de bilder jag sett, och jag gillar när du dyker upp i forumet. Du skriver fint. Önskar du mådde bättre.


   
SvaraCitera