Aviseringar
Rensa alla

MMmmm bekräftelse från mig,.


Paseo

ok hiih


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aw men så fint [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:

Hej du är söt, säg nått om mig

Hej (tack). Vi är väl inte direkt bästa vänner, och det är okej. Vi har inte kommit så bra överrens, och det är också okej. Ibland klickar man inte. Uppskattar att din sliskighet minskat på forumet (så vitt jag sett).

Paseo:

ok hiih

Du är fasligt söt. Gillar att du har åsikter och står på dig när det kommer till dom. Lite knäpp på ett skönt vis, har lätt för att få folk att tycka om dig och bjuder på dig själv. Det är bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[blush]

(är burg/burrr/burrito osv)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lillkuken:

[blush]

Vet vem du är men du är ändå rätt anonym. Liksom i bakgrunden, söt och snäll och känns rätt försynt. Hett tips: sluta använda :P-smileys. Mitt gillande av dig skulle typ tripplas.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vet inte vem du är ens... wait, betyder det att du inte vet vem jag är?[ops]

[love]


   
SvaraCitera
höna

STORM:

Hej höna, ännu en favvo. Tycker du är sjukt snygg och sjukt skön som människa, lättsam och bra. Du har en lite "skiter i"-aura omkring dig som jag beundrar.

GULLE[blush][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

STORM:

Hett tips: sluta använda :P-smileys. Mitt gillande av dig skulle typ tripplas.

[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

*pet*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Improviserade ju där i tråden pga hade trist.. Allt e bullshit. [blush]

S3ON:

har endast facebook-stlkat lite grann genom åren.. [cute]

ppftt du har skrivit det flera ggr [no-no]

okej gör mig också vi känner ej varandra men vet att du känner gustav och du kanske har ngt intryck iafffff


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

STORM:

Det är Outro så ni vet =)

*facepalm* ok gogo

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Jag vet inte vem du är ens... wait, betyder det att du inte vet vem jag är?

Stämmer typ. [blush] Det enda jag kan säga är att jag trodde att du var tjej tills inte allt för längesedan. Har inte så mycket koll på dig. Varsågod.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

STORM:

bra drickarkompis

Aww, typ det finaste någon sagt till mig [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

STORM:

jag trodde att du var tjej tills inte allt för längesedan

AHAHHAHAHAHAHAHAH!!! ALltså det var inte elakt menat mot dig, men jag tyckte bara det var så roligt, för du har väl ändå varit med här ett tag? O hela tiden trott att jag var tjej[bigsmile][bigsmile][bigsmile][cry][bigsmile]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

*pet*

Tyyyyp bäst är du. Trots att din favoritsysselsättning är att vara dryg som fan så gillar jag dig massor, du är rolig och snäll och stilig och jag har typ lärt känna dig rätt bra den sista tiden och det tycker jag är asbra. Kan prata med dig och tack för det. Och du är kul att festa med. Imorgon då jävlar!!!1


   
SvaraCitera