Aviseringar
Rensa alla

mmmmmmmmm <3


Ämnesstartare

kom nyss hem! underbar sol ute. har nu skurat o gör korsdrag. dricker ramlösa jordgubb lime o äter röda bebisvindruvor. mmmmmmmmmmmmm. glad jag e över vädret det gör moodet så himla mkt bättre [love]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

hihi 😀
*glaaad*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

var inte du jättesjuk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

var inte du jättesjuk

nej har haft ont i bakhuvet aslänge. men köpte ipren igår och de hjälper. men den återkommer om jag ej fyller på med ipren


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angeleyes:

nej har haft ont i bakhuvet aslänge. men köpte ipren igår och de hjälper. men den återkommer om jag ej fyller på med ipren

Tur att du är kräkfri nu iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fin tråd[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dog i min dunjacka idag[love] nu jävlar blire bara vårjacka


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har vairt på praktiken.. kommit hem.. duschat.. käkat sallad o nu jäser jag som FÄN coh har inget att göra imorgon.. direkt.. så jävla sköööööööööööööööööööönt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[love]
ksa gå ut o lägga mig på en parkbäNk igen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

dog i min dunjacka idag[love] nu jävlar blire bara vårjacka

ajjjjjjj! varmt! jaa jag hade på mig vårjakca idag o sprillans nya vita converse!!! sååååå vårigt

Lounge fact:

har vairt på praktiken.. kommit hem.. duschat.. käkat sallad o nu jäser jag som FÄN coh har inget att göra imorgon.. direkt.. så jävla sköööööööööööööööööööönt

SKÖNT!!!! älskar när man gjort de man ska göra... har också gjort det nu. nu har jag inga viktiga grejer kvar o göra!!! WOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOO


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har glömt bort vad goda röda vindruvor är, brukar bara köpa gröna. MMmmmmmmm. [love] [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

åh fint me nya vita[love] mina är gråa nu.. fast har sånna navy med.. de e fina.. så najs allt e nu alltså....ett tag.. bara chilla[love] o käka vindruvor.. nu ska jag vila en stund tjingeling


   
SvaraCitera