Aviseringar
Rensa alla

Mobbad för min vikt och mina problem


Ämnesstartare

Skaffa Skype och börja snacka med folk. Sedan kanske man kan träffas efteråt och hitta på något. Inte hetaste tipset kanske men det är ju alltid något. [smile]


   
SvaraCitera

ForzaForced:

Allt jag behöver är att ha sällskap.
Problemet är att jag inte har några vänner.

Finns det inga andra slags aktiviteter utanför skolan som du kan ta dig för? Träffa nya människor i kreativa sammanhang?


   
SvaraCitera

The strong warrior stand alone, covered in scars, but not one for running away.


   
SvaraCitera

dom gör det för att du är speciel!
för du inte är som alla andra,
de ända du ska göra är att skratta åt dom, för att dom är som alla andra!
det är inte lätt, men allt ser ljusare ut då!
lovar![love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ForzaForced:

Mina lärare försöker göra allt för att jag ska ha det bra i skolan.

Det är ju positivt iallafall! [y]

Jonnybravo91:

Har du inte funderat på att byta skola?

Detta hjälper oftast inte. Om man inte flyttar till en annan stad då kanske..

ForzaForced:

Allt jag behöver är att ha sällskap.
Problemet är att jag inte har några vänner.

0 vänner hos mig.

Samma här, vi kunde blivit vänner om jag var 13. [wink]


   
SvaraCitera

Lyssna inte på dom bror! Det reder sig för alla, bara man har tålamod. Du kommer hitta något/någon som gör dig lycklig.
Från en bror till en annan, du är bra som du är!


   
SvaraCitera

Håller med föregåend talare! Lyssna inte på vad idioter säger, lyssna bara på dom du respekterar bror! KRam


   
SvaraCitera

farbror gugge:

så du har haft 9 år på dig att banta men är fortfarande tjock? : s

[no-no]

Crawler:

The strong warrior stand alone, covered in scars, but not one for running away.

[love]

ForzaForced:

Jag klarar snart inte det mer. Vad jag behöver just nu, enligt min psykolog, är vänner och sällskap. Hon sa att det kvittar om det är över nätet eller IRL. Jag behöver bara någon som kan prata med mig om allt och lite till.

Snälla.. Hjälp mig!

Jag vet att det finns stora syster projekt som går ut på att man får en slags mentor/kompis som man träffar några gånger i månaden och umgås. Vet dock inte om det finns sånt för killar, borde finnas så ett tips är att kolla upp det [smile] Sen så kanske det finns forum eller grupper för andra människor som har ADHD och där kommer de säkert att förstå dig och inte döma dig.

Vad gäller skolan så kan du ju alltid byta även fast det inte alltid funkar men allt handlar om tur. Du kanske hamnar i en vettig klass. Annars så kan du försöka stå ut, beror på hur många år du har kvar. Men jag är säker på att om du får en kompis eller någon att prata med på fritiden så kommer det bli lättare för dig att klara av skolsituationen. [smile]

Stay strong!
Kram


   
SvaraCitera

ForzaForced:

Jag är ungefär 1.65 och väger mellan 65-70kg. Jag är rätt så kraftigt byggd. Fotbollsmuskler på lår och runt mina armar är det rätt mycket muskler.

Ä väl ganska normalt om man har mycke muskler på låren o runt armarna, eller?

ForzaForced:

Mina lärare försöker göra allt för att jag ska ha det bra i skolan. Men så blir det aldrig.

Polisanmäl skolan i så fall.

YaBasta:

få en blackout å spöa allihop[wink] tror inte dom kommer våga sen[y]

Då blir han väl kallad "damp-barn".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Högstadiet är värsta tiden:'(
Själv trodde jag inte att jag skulle överleva högstadiet när jag var 13-14... Är snart 17 nu. Fortfarande inga vänner, blev van vid att vara ensam och nu gillar jag det:P.

Tuidoi:

Problemet är att jag inte har något särskilt intresse för någon ny aktivitet. Förutom handboll, men har så fruktansvärt många skador.

Musik, lär dig spela något instrument då?:)


   
SvaraCitera

ForzaForced:

Jag har bytt skola flera gånger.Jag behöver liksom sällskap för att må bra.Jag skiter ju i vad dem andra säger.Men min ADHD gör att jag tar åt mig allting, varenda ord.Allt jag behöver är att ha sällskap.Problemet är att jag inte har några vänner.0 vänner hos mig.

Dude !
Dr-Slayer ska hjälpa dig att må bättre !

ADHD har du medicin ?

har du inga vänner ? so what !!!

Det finns människor som kan acceptera dig som du är, om någon inte kan det... så lovar jag dig du vill inte vara vän med den personen.

Du kommer att må bättre med tiden. men du 65-70kg. det är INGET !

lol skit vad folk säger.

Mer hjälp av Dr.slayer ? [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Spelarn:

Då blir han väl kallad "damp-barn".

so? ba hota dom så blirom rädda förn å tillslut lämnar alla han i fred


   
SvaraCitera

YaBasta:

ba hota dom så blirom rädda förn å tillslut lämnar alla han i fred

De vet du väl inte?!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Spelarn:

De vet du väl inte?!

nej, men sölle du gå å "peta" på samma person om han slör sönder ditt ansikte efter varje gång?[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har du provat med att byta skola eller träffa folk som gått igenom samma sak?

Tolkningsfråga:
Är inte detta en kontaktannaons?


   
SvaraCitera