Aviseringar
Rensa alla

Mobbad till döds


Ämnesstartare

http://www.boston.com/community/moms/articles/2010/01/24/the_untouchable_mean_gi...

Citat:

Kids can be mean, but the Mean Girls took it to another level, according to students and parents. They followed Phoebe around, calling her a slut. When they wanted to be more specific, they called her an Irish slut.

Phoebe kept walking, past the abuse, past the can, past the white picket fence, into her house. Then she walked into a closet and hanged herself. Her 12-year-old sister found her.

You would think this would give the bullies who hounded Phoebe some pause. Instead, they went on Facebook and mocked her in death.

They told State Police detectives they did nothing wrong, had nothing to do with Phoebe killing herself.

And then they went right back to school and started badmouthing Phoebe.

They had a dance, a cotillion, at the Log Cabin in Holyoke two days after Phoebe’s sister found her in the closet, and some who were there say one of the Mean Girls bragged about how she played dumb with the detectives who questioned her.

Tror jag går o spyr nu...

Dödsstraff, ja tack.


   
Citera

[sad]


   
SvaraCitera

Im not a lemon:

Tror jag går o spyr nu...


   
SvaraCitera

Sticks and stones may break my bones but it's the words that make me cry


   
SvaraCitera

Skulle dra en columbine om jag var den bruden [sad]


   
SvaraCitera

därför jag hatar människor[sad]


   
SvaraCitera

Alla är inte starka eller friska psykiskt, tyvärr.


   
SvaraCitera

Fyfan.

OF 5:

därför jag hatar människor[sad]

Just nu iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

R.I.P


   
SvaraCitera

skulle vilja bjuda flickorna på förgiftad snoppstuvning och sen förnedra dem nakna i live tv, sen tatuera dem över hela kropparna och skicka yakuza på dem så de tortyrmördas.


   
SvaraCitera

men ändå lite överdrivet att ta livet av sig om de bara kallar henne för slampa liks.


   
SvaraCitera

Till alla som begår självmord pga mobbning och inte mördar mobbarna:
[y]

Inte för självmordet utan för att de hade styrkan (De som inte var för fega utan bara inte ville ta ett liv) att inte mörda mobbarna innan de begick självmord.

Jag tror inte att jag hade kunnat. Hade jag varit säker på att jag skulle begå självmord pga att jag blivit mobbad av samma person(er) hela mitt liv hade jag helt säker slaktat personen(erna) först.


   
SvaraCitera

Vafan, att de inte ens vågade erkänna eller klarade av att visa ånger. Fega idioter. Jag blir äcklad.


   
SvaraCitera

Aaah kvinnor.


   
SvaraCitera
JuicyQ

Riktigt vidriga människor


   
SvaraCitera