Aviseringar
Rensa alla

Mobbing


Ämnesstartare

smisk:

Så mycket "man

man: Ojda, försökte bara att inte låta personlig. Min farmor som jag bor hos 24/7 dog i förrgår. Hon hade brutit benet och låg på sjukjuset och jag skulle hälsa på henne, men alldeles innan jag in genom dörren sa de att hon var död, men hon var varm så jag tänkte inte så mkt på det. Men på vägen hem kom jag på att hon var död.

**

Jag har inga kompisar i den här fula staden. Hon får vara död och ha det skönt, men jag måste lida i 60 år till =/
Öviksborna är som ett slutet nätverk, omöjligt att ta sig in. Dom enda som hejar på en när man är ute och marscherar är dom 3-11 år som inte upptagits i de okänsliga skara än, faktiskt.
Jag brukar iof aldrig heja på någon heller det var kanske ett dumt exempel, men jag menar man kan inte bli kompis med en äldre person.

Jag är 26 år så tjejer i min egentliga ålder är rätt outhärdliga.

Men vem ska ta hand om mej nu? Jag kommer inlagd på nåt hem och nerdrogad säkert.
Därför tyckte jag att det var bäst att checka ut medans det fanns tid, men det gick som sagt dåligt. Om man ska dö kanske man ska planera det flera timmar i förväg, men ofta man orkar tänka så långt när man är jag.

Här blev man inte ett dugg mindre deprimerad. Ska kolla på porrfilm istället.
Och jag pma Åtta Lås min tråd när alla hånar mej, tror du han bryr sig?
Men jag ska muntra upp han med en present, fast jag är inte bajsnödig precis just nu, men kanske senare.[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lady_music:

vrf gör du så till dig det kmr inte hjälpa dej något vart :/

Jag ringde psyket mitt i natten, och fick rådet att dricka te. [smile] Jag frågar "Vad heter du?"
Jag kallas Lotta
Men du heter Teres?
Hon:HAHAHA
[tard]

MEN HEJDÅ


   
SvaraCitera
Åtta

Cpbarn:

Och jag pma Åtta Lås min tråd när alla hånar mej, tror du han bryr sig?

Jag PM:ade dig tillbaka och bad dig om en länk, eftersom du aldrig sade vilken tråd det handlade om. Först nu vet jag vilken tråd det var du pratate om.


   
SvaraCitera
Åtta

Tråden låst


   
SvaraCitera