Aviseringar
Rensa alla

mobbning


Ämnesstartare

mobbning är hemskt och något jag brinner för att motverka som feminist. jag har träffat många mobbade tjejer som inte mår bra och många av mina kompisar har varit med om de här. de mår verkligen jättedåligt och deras liv är förstörda. de har inte gjort nåt fel liksom men så har folk sagt massa taskiga saker och min kompis blev tom slagen en gång, alltså seriöst... det är fan inte ok!!!

ni som mobbat hur kan ni leva med er själva? förstår ni inte vad ni gjort?


   
Citera

yolo liksom, djungelns regler och det naturliga urvalet osv.


   
SvaraCitera

jag har mobbat och blivit mobbad

jag mobbade för att jag mådde tillfälligt bra av det, och för att jag själv var utstött. att jag mobbade bidrog till att jag ibland fick känna gemenskap med andra barn. 


   
SvaraCitera

har aldrig fattat varför folk accepterar mobbning, jag tror att de är så fruktansvärt rädda för att sticka ut men vad jag undrar är vem är man om man inte vågar vara sig själv?

själv blir jag olycklig av att inte våga sticka ut och känner mig sjukt anonym

har inte blivit mobbad och inte mobbat


   
SvaraCitera

amsi:
jag har mobbat och blivit mobbad

jag mobbade för att jag mådde tillfälligt bra av det, och för att jag själv var utstött. att jag mobbade bidrog till att jag ibland fick känna gemenskap med andra barn. 

awww


   
SvaraCitera

djupaste:

awww

hur mår du egentligen?


   
SvaraCitera

amsi:

hur mår du egentligen?

Irrelevant till tråden, pm


   
SvaraCitera

Jag har aldrig mobbat men blivit ut satt för det några gånger. Nu mår jag väl bra.


   
SvaraCitera

Untouchable: har aldrig fattat varför folk accepterar mobbning, jag tror att de är så fruktansvärt rädda för att sticka ut men vad jag undrar är vem är man om man inte vågar vara sig själv?

det kan vara svårt när alternativet är att bli knivhuggen och brutalt misshandlad


   
SvaraCitera

Schism:

det kan vara svårt när alternativet är att bli knivhuggen och brutalt misshandlad

va? Tardig


   
SvaraCitera

djupaste:

Irrelevant till tråden, pm

jag tycker att du ska sluta göra narr av mig, jag tycker att de är jobbigt när du förminskar mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:
jag har mobbat och blivit mobbad

jag mobbade för att jag mådde tillfälligt bra av det, och för att jag själv var utstött. att jag mobbade bidrog till att jag ibland fick känna gemenskap med andra barn. 

men ångrar du dig inte?


   
SvaraCitera

Get good scrub. Kom tillbaka när du slutar trolla. Du förstör forumet.

amsi:

jag tycker att du ska sluta göra narr av mig, jag tycker att de är jobbigt när du förminskar mig.


   
SvaraCitera

blåbäret:

men ångrar du dig inte?

jo, det gör jag, och det har jag gjort sedan jag var liten. jag kan inte gå runt och må dåligt över det nu.


   
SvaraCitera

djupaste:
Get good scrub. Kom tillbaka när du slutar trolla. Du förstör forumet.

var snäll och skriv inte till mig om du bara tänker vara otrevlig.


   
SvaraCitera