Aviseringar
Rensa alla

Mobiler


JamezK
Ämnesstartare

Hejsan:D  Nu är det snart jul och jag behöver en ny mobil då min är trasig. Jag hade en Samsung S3 som jag tyckte var superbra så funderar på en Samsung S5 men är inte helt säker, borde jag kolla in någon annan ? Har ingen direkt koll på mobiler... Vad tror ni ?


   
Citera

Jag tror att Samsung Note4 är den bästa Samsung mobilen ute nu, men jag ska nog köpa Sony Xperia Z3 eller kanske den compacta versionen p.g.a. batteri tiden. Dock såg jag fram emot Nexus 6 men den är alldeles för stor för mig.


   
SvaraCitera

MKBHD är en person gör reviews för smartphones, hans top val inom olika områden, rekommenderas att kolla på! Tumme upp


   
SvaraCitera
JamezK
Ämnesstartare

MaximusPrime:

MKBHD är en person gör reviews för smartphones, hans top val inom olika områden, rekommenderas att kolla på! Tumme upp

Man tackar! 😀 Ska verkligen kolla in det! 


   
SvaraCitera

Jag är en mobil nord och har varit insat i mobil världen undwr några år nu. Nu har jag en Nexus 5. Det är absolut den bästa telefon jag har haft Hjärta. Den får alla android uppdateringar först av alla telefoner. Just nu kör jag Android 5.0 lollipop. Den är också väldigt snabb. Mycket snabbare än min kompis samsung galaxy s5 även om s5 har en bätre processor. Detta pga att nexus kör stock android medans samsung kör med en modifierad android (touch wizard)


   
SvaraCitera

Ska skaffa en ny mobil i början av nästa år men vet inte om jag ska ta Lumia eller Galaxy Note 4 hehe rekommenderar dem Glad


   
SvaraCitera
Hyfs
 Hyfs

Samsung Alpha!!!


   
SvaraCitera

Vänta in Xperia Z4 😉 


   
SvaraCitera

Jag har en gammal mobiltelefon från 2000-talets början (eller om den kom sent av slutet av 1990-talet) som funkar perfekt att ringa och SMSa med som heter SIEMENS ME45. Fördelen med den är att den är helt och hållet vattentät (jag kan bada med den om jag vill) och den är garanterat "stötfri" eller vad man ska kalla det dvs jag kan tappa den rakt ner i asfalten från ett par meters höjd utan att den går sönder. Det finns helt enkelt inget som kan gå sönder på den.  Glad

Dessutom... den kan aldrig bli virussmittad och sannolikheten att den blir stulen är NOLL.  Mycket glad
Det finns tom några som undrar vad det är för något. Cool

be6a99.jpg


   
SvaraCitera

+1, de jag känner som har den är väldigt nöjd.


   
SvaraCitera

Var jag du skulle jag köpa en Sony Xperia Z2 på mellandagsrean på elgiganten eller liknande. Jag själv har en Z2 som jag köpte på black friday och jag är så otroligt nöjd med den. Den har allt man önskar sig. Den är snabb, den är otroligt snygg (har den lila modellen) lagomt stor, riktigt fin skärm och damm & vattentålig dessutom. Rekommenderas starkt!
Man ska passa sig för Samsung anser jag... har haft mycket problem med dom och dom tar en aldrig riktigt seriöst. Ibland så ljuger dom till och med för en. 
Lycka till med din nya telefon Glad


   
SvaraCitera
Kudhos

iPhone eller inget


   
SvaraCitera

rogernw: dom tar en aldrig riktigt seriöst. Ibland så ljuger dom till och med för en

Vilka då? De anställda på samsung?


   
SvaraCitera

aristoteles:

Vilka då? De anställda på samsung?

De som jobbar på deras FaceBook sida samt dom på deras kundservice/support. Alltså alla som jobbar där borde man kunna säga. Inkl deras service verkstad.


   
SvaraCitera

rogernw: Alltså alla som jobbar där borde man kunna säga. Inkl deras service verkstad.

Alla som jobbar på samsung ljuger? Hur många har du varit i kontakt med?


   
SvaraCitera