Aviseringar
Rensa alla

Mobilfria dagen...


Ämnesstartare

Slumpartad:

Ah men jag borde få nå sånt någon gång

Det kanske kan ordnas.
Fast nu har jag inte sett så mycket kul jag haft chansen att fota på sistone+ har lovat Honolulu att hon ska få knas-mms först.
Såg en hund som sov så jäkla sjukt förra veckan, men den han såklart byta sovposition innan jag fick fram mobilen. D:


   
SvaraCitera

krasch:

Det kanske kan ordnas.

Ser fram emot att i sommar gå å ha skittrist på jobbet. Ha en extra tråkig, kanske till och med mulen, dag. Å så ba dyker det upp ett mms i inkorgen å allt blir lyckligt å soligt igen..

typ [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slumpartad:

typ

kanske...[wink]


   
SvaraCitera

Slumpartad:

mms från min syster å hennes resor

[n] vilken retsticka


   
SvaraCitera

JOZFiN:

[n] vilken retsticka

Hon är liksom ute å reser kanske var 3e månad också [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inga problem, klarar mig lätt utan mobil[y]


   
SvaraCitera

Slumpartad:

Hon är liksom ute å reser kanske var 3e månad också [sad]

[cry][cry][cry][cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vadå? Finns det en sån där "stänga av"-funktion på alla mobiler?


   
SvaraCitera

Jag skulle nog klara mig rätt bra utan några dagar. Men just idag behöver jag den så om de hade tänkt till lite så hade de ju lagt den dagen imorgon istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag hatar mobiler. använder nästan inte ens min. mobiler är fjortisbullshit


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krasch:

Datum som ofta återkommer är 13 maj

[no-no]

Storchen84:

Fel. Det var det den 13e maj.

[no-no]
Jag följer en viss kalender i min "idag är det"-tråd, och i den kalendern var det den 13e maj.

OnT: Jag hade varit mobilfri idag... om den inte hade ringt... två gånger so far.

Av alla som faktiskt använder mobiltelefon så är jag nog den som är minst beroende av min mobil[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Jag skulle nog klara mig rätt bra utan några dagar. Men just idag behöver jag den så om de hade tänkt till lite så hade de ju lagt den dagen imorgon istället.

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

[no-no]

Ja, fast i år är det ju den 1a juni...

Storchen84:

Jag följer en viss kalender i min "idag är det"-tråd, och i den kalendern var det den 13e maj.

Jo jag vet, därför skrev jag:

krasch:

Varje land beslutar själv när dagen ska infalla, kanske därför det knasar i din almanacka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krasch:

Ja, fast i år är det ju den 1a juni...

Enligt vem eller vad? För din fina förklaring specifierade att det inte firas i någon större utsträckning, så var står det att det i Sverige är just i dag? Hmm? Nej du, min almenacka har rätt, och det där om att det skulle vara idag - det är fel, tills vidare[no-no][crazy][ops]

krasch:

I Sverige firas inte Barnens dag i någon större utsträckning, men det finns en del lokala, återkommande arrangemang.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Internationella Barndagen!!!!!!


   
SvaraCitera