Aviseringar
Rensa alla

Mobilkatastrof


vonKissekatt: nu har simkortet slutat fungera???? det fungerade i morse men nu trots idogt arbete säger telefonen att det inte finns något simkort. har nu plockat isär allt för att se om det blir bättre efter ett tag. ska få viktigt samtal vid 15 så hoppas verkligen att den fungerar då pga vet inte hur jag ska göra annars.

Den kommer nog inte fungera.  Kan precis som s3on säger vara telefonen som är sönder pga fuktskada.

Du borde springa iväg och köpa en billig mobil att ha så länge, och eventuellt kontantkort (om inte ditt simkort funkar) så du kan kontakta folk och de dig. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Behöver inte vara simkortet det är fel på. När kretskort kortsluts och komponenter på dem går sönder kan telefonen visa alla möjliga felmeddelanden av jättemånga orsaker.

Har du pratat med Comviq? De kanske kan fixa någon lösning beroende på hur bra och snabba de är. 

Vet inte vad de skulle kunna göra :((( måste väl nämna vattenincidenten och då kommer de väl att säga att det är pga telefonen och således ej ligger på deras bord


   
SvaraCitera

vonKissekatt:

Vet inte vad de skulle kunna göra :((( måste väl nämna vattenincidenten och då kommer de väl att säga att det är pga telefonen och således ej ligger på deras bord

Jo, eftersom du har köpt den genom dem är det deras uppgift. Har du ingen hemförsäkring som täcker btw? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Jo, eftersom du har köpt den genom dem är det deras uppgift. Har du ingen hemförsäkring som täcker btw? 

Telefonen är ej köpt genom dem. Jo det har jag ju men vatten lär ju vara mitt eget fel. Får kolla.


   
SvaraCitera

vonKissekatt:

Telefonen är ej köpt genom dem. Jo det har jag ju men vatten lär ju vara mitt eget fel. Får kolla.

Det beror helt på vad din försäkring täcker. När jag tappade min förra mobil i marken och den gick sönder fick jag pengar ändå.


   
SvaraCitera

Mja, blir la lite i självrisk dock kanske


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är mest brydd över mitt nummer. Gråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ska beställa ett nytt simort iaf


   
SvaraCitera