Aviseringar
Rensa alla

Mobiltelefoner.


Maymay: Oneplus 6 använder samma! Mycket glad


   
SvaraCitera
Zsasz

Har en Moto G4 Plus, skaffade den för några år sedan då den var billig, har två SIM-korts slots (varav en inte är som alternativ till micro-SD kort, vilket dem normalt är när det gäller dual-sim telefoner), samt fungerar på mobila nätverk i EU, NA, och Asien.


   
SvaraCitera

Har en guldig iphone 8 som jag fick när jag fyllde år i december. Har alltså haft den i ca två månader. Den är bra! 


   
SvaraCitera

Jag har en Cat S30 som jag har haft i lite mer än två år. Den är vattentät och tål att bli tappad i asfalt med skärmen neråt, den har aldrig fått några sprickor, men man kan inte att har för många appar, för då blir den slö. Den var bättre i början än vad den är nu men det är en helt ok telefon.


   
SvaraCitera

törnrosa99:
Har en guldig iphone 8 som jag fick när jag fyllde år i december. Har alltså haft den i ca två månader. Den är bra! 

samma Tumme upp


   
SvaraCitera

Har en iPhone XS Max. Absolut bästa telefonen jag haft, men billig var den inte. Tror jag betalade runt 15 papp för 256 GB. Har haft den sedan oktober om jag inte minns fel Tumme upp


   
SvaraCitera

Jag har sony xperia xz premium som jag är jätte nöjd med 


   
SvaraCitera

TheNumberOneWriter:
Har en iPhone XS Max. Absolut bästa telefonen jag haft, men billig var den inte. Tror jag betalade runt 15 papp för 256 GB. Har haft den sedan oktober om jag inte minns fel Tumme upp

Tumme upp


   
SvaraCitera

Is3zVuQ.jpg

Det här vill jag inte ha.. ser ju ut som "enkelt läge" dum uppdatering. 


   
SvaraCitera

Samsung Galaxy S7


   
SvaraCitera