Aviseringar
Rensa alla

Mobiltråden


Ämnesstartare

ska  köpa en mobil såklart Android har funderat lite på Samsung många har de märket men Huawei är väl också bra? vad rekommenderar ni inom Android värden? jag har alltid varit skeptisk emot Samsung bara för dem är från korea men har aldrig haft någon kanske har fel?Skeptisk motivera varför Samsung är bra och om appar crashar o sånt Mycket glad


   
Citera

Sony Xperia E5, jag köpte min för 1099kr från webhallen I uppsala...betalde dock runt 70kr för bränsle från Stockholm haha. 


   
SvaraCitera

Jag använder en samsung s8+ och den är nästanoslagbar har tappat den 4 gånger och bara 1 spricka och många av gångerna är den typ 5 m


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skåneärbäst:
Jag använder en samsung s8+ och den är nästanoslagbar har tappat den 4 gånger och bara 1 spricka och många av gångerna är den typ 5 m

Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men vilken ska man väla Huawei p9 eller samsung galaxy a5 2017?


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

Skåneärbäst:
Jag använder en samsung s8+ och den är nästanoslagbar har tappat den 4 gånger och bara 1 spricka och många av gångerna är den typ 5 m

Flera gånger från 5 meters höjd? Hur lyckas du med de?


   
SvaraCitera

Ice:

Flera gånger från 5 meters höjd? Hur lyckas du med de?

var på en trappa med en trasig ficka så 🙂


   
SvaraCitera

Recommenders Huawei Honor 9, skitskön Mobil med bra minne, grym kamera och till bra pris


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Navarone:
Recommenders Huawei Honor 9, skitskön Mobil med bra minne, grym kamera och till bra pris

kostar lite mycket bara


   
SvaraCitera

Danneboi:

kostar lite mycket bara

Men det är värt det, tro mig. Kolla med comviq så Kan du få en bra deal


   
SvaraCitera

Huawei p10! Bästa mobilen, grym kamera


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Potterhead02:
Huawei p10! Bästa mobilen, grym kamera

får väl bli den då får se om den finns kvar när jag har sparat ihop mina pengar


   
SvaraCitera