Aviseringar
Rensa alla

Mod eller nåt? + ett hemskt förslag


Ämnesstartare

Jag blir helt förbannad för att jag inte kan göra mer än 5 inlägg per timme inom 24h. Kan nån mod fixa det på nåt sätt så är jag väldigt tacksam! Jag vill ju liksom sitta och nörda UM hela natten :(.

Mitt hemska förlag som förmodligen kommit förut är att ni skulle kunna skaffa "ranks" eller i alla fall visa hur många inlägg man har (utan att man behöver gå in på personens profil)


   
Citera
Ämnesetiketter

det ska vara så så att folk inte skapar användare hit och dit och spammar sönder.

Heineken:

Mitt hemska förlag som förmodligen kommit förut är att ni skulle kunna skaffa "ranks" eller i alla fall visa hur många inlägg man har (utan att man behöver gå in på personens profil)

varför då?


   
SvaraCitera
time
 time

Heineken:

Kan nån mod fixa det på nåt sätt så är jag väldigt tacksam!

Vi har inte behörighet att ändra på det. Som qazed sa är det ett utmärkt system för att förhindra trollkonton som spammar reklam och andra idiotier. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

qazedctgb:

det ska vara så så att folk inte skapar användare hit och dit och spammar sönder.

Jo visst... Förjävligt att det ska vara så.

qazedctgb:

varför då?

Kul [crazy]


   
SvaraCitera

Heineken:

Jo visst... Förjävligt att det ska vara så.

förjävligt att du inte kan spamma sönder?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

qazedctgb:

förjävligt att du inte kan spamma sönder?

Alltså va? Jag skulle väl inte spamma sönder? Vart har du fått det ifrån?...


   
SvaraCitera

Heineken:

Alltså va? Jag skulle väl inte spamma sönder? Vart har du fått det ifrån?...

jag har ingen aning jag vet inte vem du är men med tanke på första posten så kan man ju undra vad du hade för tanke med dethär kontot. och det låter som att du har varit användare här förut så jag har ett tips till dig sluta avregga...


   
SvaraCitera

Heineken:

Mitt hemska förlag som förmodligen kommit förut är att ni skulle kunna skaffa "ranks" eller i alla fall visa hur många inlägg man har (utan att man behöver gå in på personens profil)

Vi hade det förut men det blev avskaffat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hampie:

Vi hade det förut men det blev avskaffat.

Varför?


   
SvaraCitera

Heineken:

Varför?

De flesta hatade det och det gav upphov till spam.


   
SvaraCitera