Aviseringar
Rensa alla

Mod


Ämnesstartare

Hur ansöker man som mod?


   
Citera

Skulle gissa att de annonserar när de söker mods, typ så här:  http://ungdomar.se/forum/thread/vi-soeker-fler-moderatorer-deadline-tvasju-ett-kl-tvanoll-noll


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle tippa på att ett grundkriterie är att man håller med om och accepterar forumets regler, även gällande spam och trådskapande. Så det kanske inte är någonting för dig? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rotorblad:
Skulle tippa på att ett grundkriterie är att man håller med om och accepterar forumets regler, även gällande spam och trådskapande. Så det kanske inte är någonting för dig? 

Följer reglerna till punkt och pricka och accepterar dom, men när någon admin förklarar på ett sätt och sen inte följer det själv blir det väldigt skevt. Vilket många andra också har sagt.


   
SvaraCitera
Exner

timpeltt:
Hur ansöker man som mod?

Skriv PM till Time eller André Vifoot Haas.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exner:

Skriv PM till Time eller Alexander Vifoot Haas.

*André Vifoot Haas. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alexander 😀 haha exner så blasé


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timpeltt:

Följer reglerna till punkt och pricka och accepterar dom, men när någon admin förklarar på ett sätt och sen inte följer det själv blir det väldigt skevt. Vilket många andra också har sagt.

Du verkar snarare vilja strypa åt det mesta gällande att censurera sånt du inte gillar och tänja andra regler för din fördel, men visst. Det låter ju i alla fall bra när man säger så, anklagar admins för dubbelmoral och dyl.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fråga Thomas N eller Alexander Danling


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rotorblad:

Du verkar snarare vilja strypa åt det mesta gällande att censurera sånt du inte gillar och tänja andra regler för din fördel, men visst. Det låter ju i alla fall bra när man säger så, anklagar admins för dubbelmoral och dyl.

Anklagar ingen, ta fram där jag anklagar någon. Att ge någon kritik för sättet hen skriver på är en annan femma. 

Är knappast du som ska bestämma så lägg ner


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timpeltt:

Anklagar ingen, ta fram där jag anklagar någon. Att ge någon kritik för sättet hen skriver på är en annan femma. 

Är knappast du som ska bestämma så lägg ner

Du skrev alldeles nyss att admins inte följer vad de själv skriver = anklagar för dubbelmoral. 

Jag bestämmer ingenting, nej. Vad ska jag lägga ned med, menar du? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rotorblad:

Du skrev alldeles nyss att admins inte följer vad de själv skriver = anklagar för dubbelmoral. 

Jag bestämmer ingenting, nej. Vad ska jag lägga ned med, menar du? 

Om du ser vad jag skrev så ser du också hur jag tolkar det hon skrev. 


   
SvaraCitera