Aviseringar
Rensa alla

mod


Ämnesstartare

Gråter

korsitaket:

PAAAAATTAAAN Fingerprints ÄR ELAK MOT MIG Gråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FNÖ:
Gråter
PAAAAATTAAAN Fingerprints ÄR ELAK MOT MIG Gråter

Förvånad why!? hur!? berätta! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84: Givetvis är chansen större att en modkår håller varandra bakom ryggen än att något ska hända - men en liten chans (genom att anmäla) är större än ingen chans (att ignorera).

Nä, skulle vi få in anmälningar på en av oss, där ett regelbrott har begåtts, så skulle nog André vara väldigt snabb att agera. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

korsitaket: jaha du menar om nån vart taskig eller gjort nåt fel?

Fingerprints: Nä, skulle vi få in anmälningar på en av oss, där ett regelbrott har begåtts, så skulle nog André vara väldigt snabb att agera.

Precis så.

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

korsitaket:

Förvånad why!? hur!? berätta! 

jag blev hotfull mot ett troll o nu bannar den där ragatan mig kors o tvärs


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FNÖ:

jag blev hotfull mot ett troll o nu bannar den där ragatan mig kors o tvärs

Arg ska jag säga till henne?? fast vet att fnö kan spöa henne ändå! men ingen får vara dum mot min fnö! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

2ajsumg.jpg

Förr krävdes det iaf anledning till att bli låst!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FNÖ:

jag blev hotfull mot ett troll o nu bannar den där ragatan mig kors o tvärs

En gång är inte kors och tvärs, särskilt inte efter en tillsägelse som du ignorerade totalt.
Och som jag sagt, det spelar ingen roll om det var ett troll eller inte (vilket det inte var). Du får inte gå till personangrepp mot någon, inte ens troll (eller moderatorer heller för den delen).

Men det här har jag redan förklarat för dig över PM så det behöver vi inte ta upp här, eller hur? Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

korsitaket:

Arg ska jag säga till henne?? fast vet att fnö kan spöa henne ändå! men ingen får vara dum mot min fnö! 

liksom dom flänsta moderatorerna är ju helt retarderade och verkar bara missbruka sin makt den enda jag accepterar andre'


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FNÖ: liksom dom flänsta moderatorerna är ju helt retarderade

Berätta mer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

En gång är inte kors och tvärs, särskilt inte efter en tillsägelse som du ignorerade totalt.
Och som jag sagt, det spelar ingen roll om det var ett troll eller inte (vilket det inte var). Du får inte gå till personangrepp mot någon, varken troll eller moderatorer heller för den delen.

Men det här har jag redan förklarat för dig över PM så det behöver vi inte ta upp här, eller hur? Glad

FUUUUUUUUUUDGE YOUUUUU dina moderator-makter kan dra åt fanders


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FNÖ: liksom dom flänsta moderatorerna är ju helt retarderade och verkar bara missbruka sin makt den enda jag accepterar andre'

vet hur det är fnö :(de är som storebror 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

Berätta mer.

okej, igår var jag lite hård i magen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FNÖ:

FUUUUUUUUUUDGE YOUUUUU dina moderator-makter kan dra åt fanders

haha go fnö!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

korsitaket:

vet hur det är fnö :(de är som storebror 

BIG BROTHA IS WATCHA U


   
SvaraCitera