Aviseringar
Rensa alla

Modansökan


Ämnesstartare

UM:are, lyss!

Jag tror och hoppas att vi alla vid det här laget är medvetna om att vår kära samlingsplats på nätet den senaste tiden har degenererat. Orsakerna är många, men främst kan förfallet tillskrivas ett inflöde av s.k. "randoms". De negativa följderna av detta inflöde är uppenbara för oss alla. Det kan handla om allt från allmänt undermåligt trollande, till kaotiskt posthoreri av sällan skådad art och spridning.
Frågan vi alla bör ställa oss är följande: Är vi verkligen beredda att överlämna tyglarna till kommande generationer UM:are, när det UM vi alla med stolthet uppburit och älskat är på väg att gå under?

Många av oss har inte ryggrad nog att säga ifrån, att sätta ner foten och försöka stävja detta barbari, men jag har en omsorgsfullt utarbetad lösning att erbjuda er, en lösning vars direkta följd är den revolution vi alla hoppats på!
I egenskap av UM:s ledare och med ett antal trogna tjänare, kan jag, Hovnarren, fjättra de mörka elementen som hemsöker UM och leda oss in i en ny tid, så ljus att tusen supernovor ej kan mäta sig med den.
Överlämna den absoluta makten över UM till mig, och det blir en realitet!


   
Citera
Ämnesstartare

+1


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hovnarren:

Överlämna den absoluta makten över UM till mig, och det blir en realitet!

Ska man heila nu eller sen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

Ska man heila nu eller sen?

Man ska alltid heila!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hovnarren:

Man ska alltid heila!

Yes master.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JEVLA SD:ARE!!!!! [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xsaosinx:

JEVLA SD:ARE!!!!! [mad]

Nej, en UM:are, det är vad jag är!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hovnarren:

Nej, en UM:are, det är vad jag är!

Ne, du e rasse [mad][mad][mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Die Endlösung


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lederhosen


   
SvaraCitera

Känner mig träffad. Behöver jag dö?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:

Känner mig träffad. Behöver jag dö?

Du får stanna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roll on:

Du får stanna.

Får jag?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

It is das untergang für alles. Omfg and nooooo. What to do... omfg... shit... and cowlevel...

Fast vi borde skjuta alla som postar tråd efter tråd om nonsens. Är fett irriterande.


   
SvaraCitera