Aviseringar
Rensa alla

Modebloggaren Paow: Rösta på SD


Ämnesstartare

Efter att Paulina ”Paow” Danielsson som har ca 300.000 läsare i veckan i tisdags skrev ett kontroversiellt blogginlägg där hon föreslog assimilering av invandrare och burkaförbud i skolan, följde nära tusen kommentarer på inlägget. Fria Nyheter, Fria Tider och Politiskt Inkorrekt uppmärksammade alla inlägget, eftersom Paow är en känd profil bland många förstagångsväljare och också en av Sveriges största bloggare.

Idag har hon skrivit ännu ett inlägg i sin blogg:

Angående mitt ”rasist-inlägg” som förövrigt är ett åsiktsinlägg, jag kan fatta mig kort om att jag inte är rasist det är bara en åsikt. Och sen alla ”stolta invandare” som inte kan skriva korrekt svenska skriver att jag är en ”hooorrra som fuckin kniullar breee” eller liknade inlägg” jag ska slå din din jefla rasseeee”.. Det var ju det jag pratade om, inte sant? Att det är såna som ni som förstör ryktet för dom ”bra invandrarna”. I år så borde man rösta på Sverigedemokraterna. Då blir förhoppningsvis allt bättre.

Och avslutar även med att länka till Politisktinkorrekt.

Starkt och bevisar att Sveriges ungdom inte är helt borta [cheers]


   
Citera
Ämnesstartare

Men herregud.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tänker inte rösta på judarnas marionetter bara för att någon modefjant tycker det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför är alla blogghäxor höger? [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja åh nu har du lyckats övertyga mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pest eller kolera


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förövrigt måste det här var ditt mest desperata piece of SD-propaganda som jag sett hittills


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltså, en modebloggare som är dum i huvudet? Big news. Har du nåt annat fräscht på lager som inte redan allmänt känt, t.ex. att jorden snurrar kring solen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Förövrigt måste det här var ditt mest desperata piece of SD-propaganda som jag sett hittills

word


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför lyssna på nån efterbliven jävla modebloggare som antagligen inte kan peka ut Norge på kartan[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara Ta Allt:

att jorden snurrar kring solen?

WTF[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

agitation:

WTF

Faktiskt gör den det och btw så kretsar månen runt jorden[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mattias94:

kretsar månen runt jorden[y]

Men duh, det var ju inget nytt. Allt kretsar kring jorden, era jävla kättare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är synd om invandrarna just nu. folk börjar tröttna på dem mer och mer för att dom våldtar, rånar och misshandlar folk. Det kan inte vara lätt för en invandrare som fått en klapp i ryggen hela livet att anstränga sig lite för att bli en bra människa.

Jävla svenska rasister.


   
SvaraCitera

Det är inte själva invandrarna, det är invandrarna som är väldigt starkt troende muslimer. Religion, som alltid.. [smile]

Tycker att man borde skicka tillbaka invandrarnas barn till deras egna länder, förstår inte varför de ska plågas här för de vill ju inte bo här, fattar inte problemet? Det är ju deras föräldrar som vill bo här, då kan väl de få göra det så kan deras barn åka tillbaka och bo med deras andra släktingar. [shake]

De grovaste rasister jag har träffat är invandrare som hatar svenskar, och de är inte precis få heller.


   
SvaraCitera