Aviseringar
Rensa alla

Moderator gör en Mona Sahlin


Ämnesstartare

"NEMO: Och wtf, 4 poäng = grovt personangrepp. Är det grovt personangrepp. Vad är då personangrepp?

Nej, 4 poäng är ett "vanligt" personangrepp. Grovt personangrepp är värt 5 poäng."

"Det är baserat på ett poängsystem på en skala från 0 till 5 där 0 är ett mindre regelbrott och 5 är ett extremt eller grovt regelbrott. Olika regelbrott kommer att ges ungefärliga poäng, t.ex. grovt personangrepp kan variera från 4 till 5 poäng beroende på hur grovt det är."

och min förra tråd blev låst fast den var helt seriös. och en massa andra inlägg raderades i den för att de var "skit". roliga var att det var helt seriösa inlägg från personerna jag hade "hoppat på" som ansåg att "personövergreppen" var skämt.

alltså kan inte modsen reglerna? kanske ska läsa på lite nelly? [crazy]


   
Citera
Ämnesstartare

mer fascism på UM [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja nellan alltså [love][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Issen:

1 poäng - trams, ot 2 poäng - kontaktannonser, extremt ot, spam 3 poäng - grovt spam 4 poäng - personangrepp 5 poäng - grovt personangrepp

Från den officiella tråden i moderatorforumet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Försten till 20 eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Från den officiella tråden i moderatorforumet.

borde ni inte berätta det för medlemmarna då? ni skriver ju en annan ska i den andra tråden, idioter [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Evil Conduct:

20 eller?

20?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMO:

20?

Poäng


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Evil Conduct:

Försten till 20 eller?

låter som en utmaning


   
SvaraCitera

värdeuppgift:

låter som en utmaning

Evil Conduct:

Poäng

Jag vinner lätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NUJÄVLARR:

Jag vinner lätt.

allt jag behöver göra är att skriva ett till OT inlägg i EU-parlament-tråden så kommer jag få 400p varning sa variabel igår [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMO:

20?

Får man 20 poäng så blir man låst permanent.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har ett bra förslag. Med tanke på att moderatorerna har ett eget "moderatorforum", borde inte vi vanliga medlemmar då få ha ett forum som inte de kan se? Det vore rättvist.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMO:

borde ni inte berätta det för medlemmarna då? ni skriver ju en annan ska i den andra tråden, idioter [rolleyes]

"vi"? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men man ska väl ha så lite poäng som möjligt eller? [surprised]
Eller får man poäng när man är laglydig? [cute]
Eller minuspoäng om man gör fel? [zzz]
Jag har över 9000 som sagt :c


   
SvaraCitera