Aviseringar
Rensa alla

moderatorerna sköter sig bättre & en fråga


Ämnesstartare

moderatorerna här på UM tycker jag sköter sig bättre nu än vad de gjorde förr.  bra jobbat.

men sedan har jag en fråga: ska vi få SUBFORUM tillbaka? det var mycket trevligare! då kändes forumet som en stor stad med olika gator. ex. gatan där filosofi-gänget hängde osv. det var bättre tider. nu är allt ihopratat på ett enda ställe. är detta något sätt att göra forumet lättanvänt för dumstrutar som inte förstår att man kan navigera mellan subforum?


   
Citera
Ämnesstartare

Vaddå? Gillar du inte att folk integreras? Gillar du sekularisering kanske?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vaddå? Föredrar du segregation framför integration?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

^this


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Något nytt om detta?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nä, de tyckte att det här kaoset var häftigare av någon anledning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha läste moderaterna och ba say waaaaaaaaatt


   
SvaraCitera

Patrick:
moderatorerna här på UM tycker jag sköter sig bättre nu än vad de gjorde förr.  bra jobbat.

men sedan har jag en fråga: ska vi få SUBFORUM tillbaka? det var mycket trevligare! då kändes forumet som en stor stad med olika gator. ex. gatan där filosofi-gänget hängde osv. det var bättre tider. nu är allt ihopratat på ett enda ställe. är detta något sätt att göra forumet lättanvänt för dumstrutar som inte förstår att man kan navigera mellan subforum?

kan vara du som är för korkad för att fatta taggar. just sayin'.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maki: Vaddå? Föredrar du segregation framför integration?

Attitydinkontinent: ^this

WinGlad

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

player one: kan vara du som är för korkad för att fatta taggar. just sayin'.

Det är troligen så att du är på tok för korkad för att förstå att forumet blir mer strukturerat om man använder sig av subforum. Det är därför majoriteten av alla forum använder subforum, pappskalle. Det ger forumet struktur vilket ett stort forum för alla ämnen inte gör.


   
SvaraCitera

Patrick: ska vi få SUBFORUM tillbaka?

Det borde vi verkligen få. Nuvarande system suger.


   
SvaraCitera

Patrick:

Det är troligen så att du är på tok för korkad för att förstå att forumet blir mer strukturerat om man använder sig av subforum. Det är därför majoriteten av alla forum använder subforum, pappskalle. Det ger forumet struktur vilket ett stort forum för alla ämnen inte gör.

fast taggar ger bättre struktur, i och med att de är mer flexibla. så, nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sheriffen: Det borde vi verkligen få. Nuvarande system suger.

Det jag stör mig mest på är alla lektrådar som blandas med seriösa debatttrådar.

player one: fast taggar ger bättre struktur, i och med att de är mer flexibla. så, nej.

Du verkar inte förstå definitionen av struktur. Att blanda alla ämnen mellan himmel och jord, i en enda forumdel, istället för att ha delar för specifika ämnen, är inte att förbättra strukturen. Det är att försämra strukturen.


   
SvaraCitera

Patrick:
moderatorerna här på UM tycker jag sköter sig bättre nu än vad de gjorde förr.  bra jobbat.

men sedan har jag en fråga: ska vi få SUBFORUM tillbaka? det var mycket trevligare! då kändes forumet som en stor stad med olika gator. ex. gatan där filosofi-gänget hängde osv. det var bättre tider. nu är allt ihopratat på ett enda ställe. är detta något sätt att göra forumet lättanvänt för dumstrutar som inte förstår att man kan navigera mellan subforum?

Bra ide! Tycker också man ska återinföra det som var då även fast jag varken var med då men förstår vad det är. Vi behöver ett subforum!


   
SvaraCitera

Patrick:

Det jag stör mig mest på är alla lektrådar som blandas med seriösa debatttrådar.
Du verkar inte förstå definitionen av struktur. Att blanda alla ämnen mellan himmel och jord, i en enda forumdel, istället för att ha delar för specifika ämnen, är inte att förbättra strukturen. Det är att försämra strukturen.

fast de är inte blandade. de är taggade. du vet, du kan klicka på taggarna och se andra trådar med samma tagg. det fyller samma roll som kategorierna, men med större precision.


   
SvaraCitera