Aviseringar
Rensa alla

moderatorerna sköter sig bättre & en fråga


Ämnesstartare

Patrick: Det är troligen så att du är på tok för korkad

Patrick: pappskalle

Duktiga patrick som är så duktig att han aldrig tar till personangrepp, är bara alltid andra som tar till det mot honomMycket glad

Hjärta


   
SvaraCitera

Men tänk efter folk.. utan subforum så är många som en stor familj här på UM.. Med sub-forum så kommer folk att dras till ett visst sub-forum och skita i de andra delarna.. Ungdomar är ju ändå inte så jätte-stort nu, så det skulle vara väldigt inaktivt på forumdelarna.. Vi säger till exempel bara att det finns 50 aktiva medlemmar, och 25 sub-forum.. Sub-forumen får väldigt få besökare var, och till slut så slutar folket hänga där eftersom det är så dött... och sidan dör sakta men säkert ut.. För att kunna ha det sorts forum som fanns förut, så måste den mängd aktiva medlemmar som fanns förut komma tillbaka


   
SvaraCitera

Stålröven:
Men tänk efter folk.. utan subforum så är många som en stor familj här på UM.. Med sub-forum så kommer folk att dras till ett visst sub-forum och skita i de andra delarna.. Ungdomar är ju ändå inte så jäätte-populär nu, så det skulle vara väldigt inaktivt på forumdelarna.. Vi säger T.EX att det finns 50 aktiva medlemmar, och 25 sub-forum.. Sub-forumen väldigt få besökare var, och till slut så slutar folket hänga där eftersom det är så dött. 

alla använde väl senaste inlägg-sidan förut ändå, så det var ju samma sak som nu för de flesta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84: Duktiga patrick som är så duktig att han aldrig tar till personangrepp, är bara alltid andra som tar till det mot honom

Och det ska du säga som för några timmar sedan gjorde samma sak?

Jag la mig bara på playerone's nivå för att kunna diskutera med honom. Det vill säga att använda personangrepp som han själv gjorde.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Patrick: Och det ska du säga som för några timmar sedan gjorde samma sak?

Till skillnad från dig förnekar jag det inte och jag låtsas inte vara oskyldig och jag låtsas inte som att jag är helt perfekt och att det bara är alla andra som tar till personangreppGlad

Hjärta


   
SvaraCitera

Jag har varit medlem i tre år i år. Och undrar har den här sidan varit mer aktiv med fler folk för låt säga sex år sedan?
Jag undrar också hur länge den här sidan ska ha " Beta". När sidan blir "Fullbordad" så borde massa buggar vara borta tycker jag.


   
SvaraCitera

Johansson: Och undrar har den här sidan varit mer aktiv med fler folk för låt säga sex år sedan?

Det var mycket mer aktivt här i forumet för sex år sedan. Det känns som att UM's död kommer närmare och närmare för varje år.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sheriffen:

Det var mycket mer aktivt här i forumet för sex år sedan. Det känns som att UM's död kommer närmare och närmare för varje år.

sluta upp me döds snacket farfar 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sheriffen: Det känns som att UM's död kommer närmare och närmare för varje år

Fast är inte detta å andra sidan något någon alltid säger? Ser det så ofta så det känns mera som något man säger bara för sägandets skull...

Hjärta


   
SvaraCitera

Sheriffen:

Det var mycket mer aktivt här i forumet för sex år sedan. Det känns som att UM's död kommer närmare och närmare för varje år.

Det var som värst ändå. Trodde jag inte hahah


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anledningen till att nya UM inte har kategorier är av den enkla anledningen att kategorierna inte användes speciellt mycket på gamla um. Folk satt och uppdaterade "Senast uppdaterade trådar" istället för att gräva i de olika kategorierna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är smågrejer du skriver som avslöjar att du är troll


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

2003:
är smågrejer du skriver som avslöjar att du är troll

nej för i helvete patrick har gång på gång sagt att han inte trollar så det måste vara sant


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hade föredragit det, tycker inte taggar fungerar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Känns lite som en ond cirkel det här. Forumet dör på grund av att det är så tajta kompisgäng här och att alla inte riktigt släpps in. Men skulle man dela upp det i olika subforum skulle det dö på grund av att det var för lite aktivitet... Knepigt det här


   
SvaraCitera