Aviseringar
Rensa alla

Moderatorträffen 16-18 Januari


Issen
Ämnesstartare

Trots att vi inte blev så många blev det ändå en lyckad helg spenderad i Thundercrackers något underdimensionerade studentlya.

Och trots snarkningar, äckelprat fisk kondom sex(se separat tråd http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=249071&page=1#9256298 ), kitteltortyr och allmäna gapflabb kunde ändå Violine, Issen, Tobbish lämna Norrköping med gott samvete.

Vi har under helgen degat, pratat, spelat guitar hero och tittat på när Thundercracker spelade Battlefield Bad Company som ständigt kraschade sin lastbil och dog och whinade på att hans medsoldater alltid reste sig upp efter en granat i huvet.

Men viktigast av allt för er andra Umare så diskuterade vi ideer om flera saker angående ett nära framtida UM, såsom regeluppdatering och dylikt.

Jag kommer inte gå in mer på dom förrän våra admins hört dom och godkännt dom och dom har blivit modifierade men jag vågar lova att ni inte ska bli missnöjda över den förändringen vi hoppas ska komma.

Också, eftersom vi bara var 4 st moderatorer + I dont sleep, Thunders flickvän och hennes vän då och då höll oss sällskap så är även planen att en till träff för mods och gärna större ska äga rum hyffsat snart.

Allt som allt, en väldigt lyckad moderatorträff och pga den kan vi förhoppningsvis snart se en förändring i hur moderering etc kommer gå till.

Bilder från träffen kommer snart laddas upp av Tobbish och Violine, alternativt så skickar dom de till mig så jag gör det.

Så stand by for more info.


   
Citera
Ämnesetiketter

Then I killed a heli with my RPG.


   
SvaraCitera

yey.


   
SvaraCitera

It truly was the shit! Bilder kommer så snart min kabel för överföring mellan mobil och dator kommit till rätta. Den kaaan ha ramlat ur olyckligt och bestämd sig för att stanna hos Thundercracker. Om så är fallet är jag säker på att den har det bra där, men jag önskar ändå att jag finner den i någon väska där jag råkat stoppa den!


   
SvaraCitera

Vad töntigt. Varför skriver du inte det i erat forum då? [shake]


   
SvaraCitera

XTYLE:

Varför skriver du inte det i erat forum då? [shake]


   
SvaraCitera

okej


   
SvaraCitera

DÅ VET VI


   
SvaraCitera

Coolish


   
SvaraCitera

[smile]


   
SvaraCitera

lol


   
SvaraCitera

Hehe. En träff enbart för användare som har lite extra befogenheter?


   
SvaraCitera
smisk

Good to know.

not.


   
SvaraCitera
Issen
Ämnesstartare

XTYLE:

Vad töntigt. Varför skriver du inte det i erat forum då?

För att om du läser inlägget så gäller det alla.


   
SvaraCitera

Issen:

alla.

att ni diskuterar regeluppdateringar och dyl? Ja, det hoppas jag att alla tar för givet att ni gör kontinuerligt


   
SvaraCitera