Aviseringar
Rensa alla

Moderatorträffen 16-18 Januari


Issen
Ämnesstartare

Budolicious:

att ni diskuterar regeluppdateringar och dyl? Ja, det hoppas jag att alla tar för givet att ni gör kontinuerligt

Japp, men nu blev det mer speciellt. Men som sagt, ska inte gå in på det detaljerat förrän det blivit godkänt och genomarbetat.


   
SvaraCitera

Issen:

Japp, men nu blev det mer speciellt. Men som sagt, ska inte gå in på det detaljerat förrän det blivit godkänt och genomarbetat.

Jag är väldigt stolta över oss själva, vi kom fram till väldigt bra saker anser jag.


   
SvaraCitera

LOL, snacka om att ta sig själva på för stort allvar.


   
SvaraCitera

nej vad gulligt


   
SvaraCitera

Violine:

Jag är väldigt stolta över oss själva, vi kom fram till väldigt bra saker anser jag.

Kan bara hålla med! Det kan bli riktigt bra!


   
SvaraCitera

Tobbish:

Kan bara hålla med! Det kan bli riktigt bra!

Good job guys!! <3


   
SvaraCitera

Violine:

Good job guys!! <3

...and girl too, ay! <3


   
SvaraCitera

Tobbish:

...and girl too, ay! <3

Ganska flum, men jag håller med! Good job!!

Folk borde läsa och förstå att saker kommer att börja ändras här. Ganska snart så kommer nog många att finna att ungdomar blir en trevligare plats att diskutera saker på. [smile]


   
SvaraCitera

Thundercracker:

Ganska flum, men jag håller med! Good job!!

Jo, men flum är ofta lösningen! Jag slår vad om att vi kan hitta på nya bra idéer utifrån en diskussion om vilken cola-sort som är godast/äckligast och sånt. Man hittar unika infallsvinklar liksom! Flum is the key!

Thundercracker:

Folk borde läsa och förstå att saker kommer att börja ändras här. Ganska snart så kommer nog många att finna att ungdomar blir en trevligare plats att diskutera saker på. [smile]

Mhm! Inte en dag för tidigt! Det kommer såklart fortfarande finnas folk som vill förstöra. Men den allmänna stämningen i diskussionerna kommer förhoppningsvis höjas några nivåer.

När jag tänker efter, bara såhär spontant fick jag en tanke på de som har lite problem med stavning och särskrivning. Det finns ju de som är stora fans av att hacka ner på personers sätt att skriva, enbart, utan att bry sig om att svara i övrigt. Sånt kommer det nog kunna bli en del smågrejer för åtminstone. Det är ju faktiskt väldigt elakt! Vissa uppskattar kanske "hjälpen", men minst lika många backar säkert för att skriva fler inlägg om de vet vad som väntar.

Nåja, nu måste jag bege mig till jobbet! See you tonight!


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera