Aviseringar
Rensa alla

Modern Warfare 2 Prestige Edition


Ämnesstartare

Förutom den ordinarie samlarutgåvav av spelet får du ett par fullt fungerade bildförstärkare (night vision goggles) i kartongen. När du spionerat klart på grannen får du även en kod som ger dig det första Call of Duty gratis.

Vad tycker ni?


   
Citera
Ämnesetiketter

Undrar vad priset på boxen blir och vad det är för lolkvalité på gogglarna [shake]


   
SvaraCitera

Priset blir 149 dollar har jag läst


   
SvaraCitera

oggelgoggel:

vad det är för lolkvalité på gogglarna

säkert LIDL-kvalité


   
SvaraCitera

nja men det ser faktiskt nice ut.. men får väll se om det är Lidl kvalité eller inte... återstår o se, men man kan ju ha sina förhoppningar [y]


   
SvaraCitera

WhoKnow:

När du spionerat klart på grannen får du även en kod som ger dig det första Call of Duty gratis.

Det får man ju på Hardened Edition också, den ska jag lätt skaffa men Prestige Editon? Fuck it.


   
SvaraCitera

självklart värt ett köp om man är ett stort fan av serien tycker jag. och man får bara hoppas på att infinity ward ser till att brillorna funkar som dom borde. ANNARS ska jag gnälla 🙂 och eh ja just det, spelet ochså förstås.


   
SvaraCitera

Tillverkad i öst.


   
SvaraCitera

Kan inte vänta !!!!!!! kolla min visningsbild [wink]

Soap MacTavish [love][y]


   
SvaraCitera

Rätt coolt faktiskt, även om jag aldrig fattar grejen med alla dumma samlarversioner.


   
SvaraCitera

kill_enemy:

säkert LIDL-kvalité

"Snygga night-vision googles! Har du köpt dom på Lidl eller?"


   
SvaraCitera

Jag längtar så mycket efter MW 2! Älskar första spelet men hoppas på att 2an blir bättre [smile]


   
SvaraCitera

så win och värdelöst på samma gång. sett tråd om det på annat forum.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera