Aviseringar
Rensa alla

Modig? :*


Ämnesstartare

blir folk arga om man pussar dom på munnen?
vissa blir de va? varför blir dom arga? e de inte häftigt om dom får en puss av nån?


   
Citera

beror väl på relationen du har till personen va, om det inte finns någon relation så invaderar du dennes privata spejs va. tråd låst.


   
SvaraCitera

Jag tror att det beror på deras relation med varandra och andra, om han/hon finner den som pussar den attraktiv. Men man skulle kunna ta pussen som en komplimang, det skulle iaf jag göra.


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Skulle bli tokprovocerad och förbannad. ogillar alla som inte kan acceptera att andra inte nödvändigtvis uppskattar exakt samma saker och därför inte gör saker utan ett samtycke.


   
SvaraCitera

skulle bli sur som fan om en kille kysste mig men ej reagera om random tjej gjorde dt hur oattraktiv hon än är typ

lr aa man vill väl inte bli kysst av ngn sjukt ofräsch drogmissbrukare osv men aaaaaa


   
SvaraCitera

asså skulle inte gilla det om det inte är nån jag har en crush på Skeptisk
särskilt inte om jag hatar denna människan


   
SvaraCitera

Ja. Det e äckligt med baciller man inte har godkänt!!!!!! Jag kan inte nog betona detta 


   
SvaraCitera

Hade nog inte blivit så glad om en 60årig tant kommit och kyst mig på munnen menen 20 åring är väll okej om det inte är en svin ful tjej...


   
SvaraCitera

det är inte modigt på något sätt bara äckligt att göra så mot vem som helst
man måste lära sig acceptera andras privata sfär


   
SvaraCitera

Skulle bara bli förvånad


   
SvaraCitera

skulle bli väldigt arg om en kille pussade mig på munnen
skulle bli chockad och tycka synd om en tjej om hon pussade mig på munnen. skulle bli mer arg på en kille

/tjej


   
SvaraCitera

TrollBarnet: blir folk arga om man pussar dom på munnen?
vissa blir de va? varför blir dom arga? e de inte häftigt om dom får en puss av nån?

Om du gör det utan anledning och dessa inte är mer på det så är det knappast konstigt att folk blir arga. Vi har alla en trygghetszon som vi inte vill att okända eller andra som vi inte känner helt bra ska komma innanför. Just munnen är lite väl nära för många.


   
SvaraCitera

hänt. blir mest paff och fnissig efteråt.


   
SvaraCitera
Töntt

NEMI:
Skulle bli tokprovocerad och förbannad. ogillar alla som inte kan acceptera att andra inte nödvändigtvis uppskattar exakt samma saker och därför inte gör saker utan ett samtycke.


   
SvaraCitera