Aviseringar
Rensa alla

Mods ska inte få prata med umare.


Ämnesstartare

Åtta:

Fast vänta, får jag fortfarande prata med Capture? Kanske blir lite tryckt stämning här hemma om vi inte får prata med varandra.

då kan man ju göra så att ni får prata osv, men du får inte ge henne vp, de måste en annan mod göra som inte känner henne


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Fast vänta, får jag fortfarande prata med Capture? Kanske blir lite tryckt stämning här hemma om vi inte får prata med varandra.

Du får uppgradera henne till mod.


   
SvaraCitera

m3lis:

Hur ska vi göra för att uppfostra dom till mods då?[sad]

Träna dom som man tränar knarkhundar och dyl.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dåligt förslag. Gillar inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brukar ge mina vänner mer vp än randoms. [zzz]


   
SvaraCitera
Åtta

m3lis:

du får inte ge henne vp, de måste en annan mod göra som inte känner henne

Så är det redan. Vi har en tråd i modforumet där man får skriva upp namn på användare som man inte vill/tycker sig kan moderera, t.ex. för att man har en personlig relation eller ogillar denna användare starkt.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

mediakatt:

Du får uppgradera henne till mod.

Hon är ju inte arton ännu, så det får vänta ett tag. [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Vi har en tråd i modforumet d

då kanske du tänker '' jag gillar mimmi så mkt så vill inte skriva upp henne i det forumet''
du får inte va mod längre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahHAHHAHAha du är så roli, är lite störigt emellanåt men /care egentligen!!! alltså egentligne!! tsunami eller det här liksom, hahahaha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lis:

ja (Du röstade på detta alternativ)

spelar ingen roll va du säger. håller alltid med dig.


   
SvaraCitera
Åtta

m3lis:

då kanske du tänker '' jag gillar mimmi så mkt så vill inte skriva upp henne i det forumet''

Har ju redan skrivit upp henne där, ju! [mad]


   
SvaraCitera
Tyrael

Poliser och andra människor med en makt-titel har ett ansvar att inte särbehandla och ge fördel till perrsoner de känner och tycker om. De som känner att de inte kan dömma objektivt brukar ibland ge över ansvaret av ett sådant beslut till någon som kan vara objektiv och inte är involverad på samma sätt.

Med andra ord: Ansvarsfulla människor bör vara mods, inte andra. Man får helt enkelt lita på att dem är det. (stort LOL på det, med tanke på alla som varit mods på UM, skrattretande) [zzz] Ganon anyone?

Btw - jag röstade Nej på din sexiga poll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahhahaha


   
SvaraCitera