Aviseringar
Rensa alla

möjlighet att få bröst efter ätstörning?


Det kommer, tro mig. [smile] Har varit i din sits. Annars så kan man behöva få hormoner, har de kollat dina hormonnivåer?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

va sköönt när du säger så, jag blir så jävla lättad. Men nej, dom har inte kollat hormonnivåerna, vart kan man göra det? funderar på att byta från cerazette till neovlette för dom innehåller ju östrogen?


   
SvaraCitera
smisk

hejsajag:

men jag kan inte leva med avsaknaden av kvinnliga former.

bra jobbat för det första, kudos o/

men tuttarna slutar typ inte växa förrän man är 25, så det ska nog inte vara några problem! är du superorolig skulle det bästa vara att kanske gå till en doktor och kolla om det går att göra något åt det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Det kommer, tro mig. Har varit i din sits. Annars så kan man behöva få hormoner, har de kollat dina hormonnivåer?

jag har gått ner tio kilo på under ett år men ska precis få hjälp och börja med behandling, menar du att det är säkert att jag får lika stora bröst igen som innan jag gick ner? låter så töntigt, men jag har tänkt på det nu och när jag var normal viktig så hade jag relativt stora bröst och rumpa och nu känns det som om min kropp kommer se konstig ut utan dom (dvs när jag har gått upp igen). tacksam för svar! 🙂


   
SvaraCitera

johannamaria:

menar du att det är säkert att jag får lika stora bröst igen som innan jag gick ner?

Ja


   
SvaraCitera

hejsajag:

det är ju det som är grejen, jag har aldrig gått igenom någon pubertet :/

så du menar att du har mens men inte gått igenom puberteten? Hur tänkte du nu...?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

så du menar att du har mens men inte gått igenom puberteten? Hur tänkte du nu...?

jo till en början svårt att förklara. fick mens i tidig ålder, under tiden som brösten höll på att utvecklas, men sen gick de ju åt fan och dom fortsatte inte med det, är du med på hur jag menar?


   
SvaraCitera

hejsajag:

jo till en början svårt att förklara. fick mens i tidig ålder, under tiden som brösten höll på att utvecklas, men sen gick de ju åt fan och dom fortsatte inte med det, är du med på hur jag menar?

Ja, men inte blir det mer rätt för det![smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

Ja, men inte blir det mer rätt för det!

JO för dom hann aldrig bli utvecklade, det stannade upp när jag började flippa loss med födan! haha


   
SvaraCitera

hejsajag:

JO för dom hann aldrig bli utvecklade, det stannade upp när jag började flippa loss med födan! haha

puberteten är mer än bröst som växer (punkt)


   
SvaraCitera