Aviseringar
Rensa alla

Möjligt att få tillbaka översparad bild?


Ämnesstartare

MIN SYSTER KOMMER DÖDA MIG! Imorse så bråkade jag o min syrra, och när jag sätter mig vid datorn ser jag att hon lagt en stor bild på mig på skrivbordet och skrivit nåt dumt om mig under bilden. Så jag tänkte hämnas och ta en bild från henne och göra om hennes ansikte, jag ändrade ansiktet grovt på paint och det såg skit kul ut. Men sen kom jag på att jag råkade spara bilden på orginalet!!! Finns det nåt sätt jag kan göra för att få tillbaka orginalbilden?? Det här skulle va för kul men nu kommer hon bli arg påriktigt, det vill jag inte. Hjälp!!


   
Citera
Ämnesstartare

Gwar:

Finns det nåt sätt jag kan göra för att få tillbaka orginalbilden??

Nej[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahahah


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Låtsas bara som ingenting. Radera bilden!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SebastianE:

Nej

[cry] måste få tillbaka bilden innan hon kommer hem!! Vet inte någon hur man kan ta fram allt man har kopierat?

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Angelize:

Låtsas bara som ingenting. Radera bilden!

Går inte för hon har redan sett den, men hon tror inte jag tagit bort orginalet :/


   
SvaraCitera

Din syster måste tänka konstigt om hon dödar dig för att du har förstört en bild.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gwar:

måste få tillbaka bilden innan hon kommer hem!! Vet inte någon hur man kan ta fram allt man har kopierat?

Alltså om du har ingen kopia på bilden och skrivit över den så är det omöjligt[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bäbä:

Din syster måste tänka konstigt om hon dödar dig för att du har förstört en bild.

Men palla, sa bara. Menar att hon kommer hämnas grovt

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

SebastianE:

Alltså om du har ingen kopia på bilden och skrivit över den så är det omöjligt

Det måste finnas nåt sätt, jag tror jag kopierade hela bilden innan och det måste finnas något sätt att få typ en översikt på allt man har kopierat från när man satte på datorn..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hahahaahaha.

Men iaf, nej det går inte att få tillbaka. Men äh, det är ju bara en bild! Men har hon inte typ lagt ut bilden på någon sida på internet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hon kanske har laddat upp den nånstans online? Snoka! Har hon inte gjort det var nog inte bilden så jävla värd ändå.


   
SvaraCitera

Gwar:

Men palla, sa bara. Menar att hon kommer hämnas grovt

Då får du ta den smällen[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gwar:

Det måste finnas nåt sätt, jag tror jag kopierade hela bilden innan och det måste finnas något sätt att få typ en översikt på allt man har kopierat från när man satte på datorn..

Nope inte i Paint där den inte cachar ångringarna[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kittieh:

Men iaf, nej det går inte att få tillbaka. Men äh, det är ju bara en bild! Men har hon inte typ lagt ut bilden på någon sida på internet?

Nej hon lägger sällan upp bilder, o den här bilden tror jag knappast hon skulle lägga ut

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

standby:

Hon kanske har laddat upp den nånstans online? Snoka! Har hon inte gjort det var nog inte bilden så jävla värd ändå.

Nej den var inte så värd men hon kommer göra det till en stor grej bara för att hämnas ändå. Hon kmr typ säga: tänk ifall det hade varit en bild som jag älskar o du hade förstört den?!

Edit: Sen kommer hon vilja förstöra något från mig

bäbä:

Då får du ta den smällen

SebastianE:

Nope inte i Paint där den inte cachar ångringarna

[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

syskonkärlek är alltid lika underbart [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gwar:

o den här bilden tror jag knappast hon skulle lägga ut

Ofta hon blir sur för den då.


   
SvaraCitera