Aviseringar
Rensa alla

Mönstring


Ämnesstartare

Har blivit kallad till att mönstra och jag har hört att man kommer genomföra ett teoriprov s.k. inskrivningstest. Har surfat på nätet men jag finner inget gammalt test eller bara några exempel.

Undrar om någon vet vart man kan hitta ett sådant prov, för det vore kul och testa sina kunskaper.


   
Citera
Ämnesetiketter

Det är ett logik test i princip, till exempel en geometriska figur och du ska räkna ut hur många mindre kuber den är gjord av.


   
SvaraCitera

Logiskt tänkande


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

Provet består av

  • Logiskt tänkande
  • Ordförståelse
  • Rumsuppfattning

Går nog inte hitta ett sådant prov, har de nog tänkt på så det inte går att fuska.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ice:
Provet består av

  • Logiskt tänkande
  • Ordförståelse
  • Rumsuppfattning

Går nog inte hitta ett sådant prov, har de nog tänkt på så det inte går att fuska.

Fuska? Jag är inte ute efter provet nu i 2019. Jag vill hitta ett gammalt prov. Det finns ju stundtals med gamla högskoleprov, teoriprov (körkort) och nationella prov.


   
SvaraCitera

Malonexd:

Fuska? Jag är inte ute efter provet nu i 2019. Jag vill hitta ett gammalt prov. Det finns ju stundtals med gamla högskoleprov, teoriprov (körkort) och nationella prov.

Det är inget prov man pluggar till direkt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maymay:

Det är inget prov man pluggar till direkt.

Om man är desperat, kan man såklart plugga. Men hur effektivt det är vet jag inte. Jag är ute efter strukturen på provet så att skiten inte kommer som en chock 


   
SvaraCitera

Malonexd:

Om man är desperat, kan man såklart plugga. Men hur effektivt det är vet jag inte. Jag är ute efter strukturen på provet så att skiten inte kommer som en chock 

Tror det är frågor med alternativ du kan välja.


   
SvaraCitera