Aviseringar
Rensa alla

Mörkrädd.


Ämnesstartare

Är inte van vid att bli lämnad ensam på nätterna, kanske av elaka pojkar men inte av min mor. Så nu ska jag klara mig ensam, en hel natt. Inte första gången men... Första gången det händer, i min lägenhet, under det här året.

Hur gör ni när ni är ensamma och mörkrädda?


   
Citera

Jag brukar ligga och somna till ljudet av tv:n. Mysigt att sova till röster. Känns lite som att folk är vakna och att man är mindre ensam.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Egyptologen:

Jag brukar ligga och somna till ljudet av tv:n. Mysigt att sova till röster. Känns lite som att folk är vakna och att man är mindre ensam.

Brukar göra samma sak men då har jag en morsa som hjälper mig ti sängen, när jag väl somnat. [blush]
Vill sova i min bekväma säng 🙁 funderar på att sätta på musik, men då börjar jag dansa - liggandes.


   
SvaraCitera

dtberorpå:

funderar på att sätta på musik

Du har ingen ljudbok, alternativt lugn musik? Då får du ändå samma effekt fast mindre uppiggande.
Sånna mysiga saker man lyssnade på när man var liten, typ band med sagor på, var ju grymt najs.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Var lite så när jag var liten, men bestämde mig sedan för att vänja mig av med det.
Fast det beror på var jag är. I min mormors hus, som mest liknar en gammal spökborg, skulle jag kissa på mig av rädsla om jag hade det helt kolmörkt överallt om jag sov där själv. Men överallt annars så går det bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Fast det beror på var jag är. I min mormors hus, som mest liknar en gammal spökborg, skulle jag kissa på mig av rädsla om jag hade det helt kolmörkt överallt om jag sov där själv. Men överallt annars så går det bra.

Kan du inte kissa och sen lägga dig och sova då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

Kan du inte kissa och sen lägga dig och sova då

eller så kanske blöja är lösningen?? [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

eller så kanske blöja är lösningen??

Tror det är lättare att kissa först. :s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

Tror det är lättare att kissa först. :s

[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är det där någon sorts fetischantydan? [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Egyptologen:

Mysigt att sova till röster.

[shake]

internät


   
SvaraCitera

Somnar nästan alltid med TVn på... Svårt att sova utan. Inte för att jag är mörkrädd men utan så börjar hjärnan tröska på i full fart. [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

Är det där någon sorts fetischantydan? [cry]

[cry]

men själva grejen var ju att jag skulle kissa på mig av rädsla, inte att jag var kissnödig innan. det skulle ju bara komma utan förvarning !!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

men själva grejen var ju att jag skulle kissa på mig av rädsla, inte att jag var kissnödig innan. det skulle ju bara komma utan förvarning !!

Ja men, om du kissar innan finns det ju inget kvar att kissa ut. [no-no]


   
SvaraCitera