Aviseringar
Rensa alla

Mörkrädd.


hönzgoggel:

Somnar nästan alltid med TVn på..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dtberorpå:

Hur gör ni när ni är ensamma och mörkrädda?

Har en lampa tänd. Läser något mysigt och lättsmält, typ Bamse och hans vänner.


   
SvaraCitera

Usch ja jag har det likadant, fast det är pappa som lämnar mig. Hatar det att vara ensam men samtidigt så vet jag att man måste växa upp någon gång och lära sig att vara ensam...

Känner mig som tryggast när jag har det tyst och kan höra ljuden faktiskt. Däremot brukar jag tända massor av lampor och låsa de dörrar som går att låsa.

Det ger en tröst att prata med andra också så ett alternativ är att sitta på UMchatten [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sahara_star:

Det ger en tröst att prata med andra också så ett alternativ är att sitta på UMchatten

[y] satt i tfn ist 😀

Egyptologen:

Sånna mysiga saker man lyssnade på när man var liten, typ band med sagor på, var ju grymt najs.

A, ade betty-spaghetti, mamma spelade över det kasettbandet... Tänkte på det idag och blev småledsen 🙁 funderar på att dra ti tosrus & fixa ny lr ngt...

isola:

men bestämde mig sedan för att vänja mig av med det.

Fungearr ej för mig D: har ist bestämt mig för att aldrig mer kolla på skräckfilm[y][y]

Sahara_star:

fast det är pappa som lämnar mig.

Kommer va så får mig också, ibland, snart [sad] fast tror jag skulle känna mig trygg då... Vet ej vrf. Skulle nog vara mest obekväm att sova utan tröja i pappas lägenhet[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dtberorpå:

Skulle nog vara mest obekväm att sova utan tröja i pappas lägenhet[cry]

dtberorpå:

fast tror jag skulle känna mig trygg då...

men vad är det med din pappa egentligen [shake]
han går väl ändå inte in i ditt rum?


   
SvaraCitera

dtberorpå:

funderar på att dra ti tosrus & fixa ny

Gör't! Fett värt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har aldrig sovit ensam pga att jag bor med pappa och bror som inte har något liv utanför huset (förutom pappa när han jobbar då, men det är ju på dagtid) sååååå dom är ALLTID hemma typ hela tiden. + pappa tror att jag och min bror som är 22 år fortfarande är typ 9 så han tackade nej när hans bror ville att han skulle sova över en gång när han fyllde år och pappa var bjuden på party. [tired][tired][tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dtberorpå:

Hur gör ni när ni är ensamma och mörkrädda?

Tänder alla lampor i lägenheten, sätter igång musik eller tittar på en film.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

men vad är det med din pappa egentligen
han går väl ändå inte in i ditt rum?

Har typ aldrig bott med honom fast är säker på att han inte rusar in i ens rum liksom min mamma, särskilt inte när man sover.

Jag har dock svårt för att sova med stängd dörr, iaf hos mamma men det kanske är annorlunda hos pappa


   
SvaraCitera

VORE GLad in jag var sjökv in´lägenhetebn


   
SvaraCitera
JLm
 JLm

Blivande_japan:

VORE GLad in jag var sjökv in´lägenhetebn

Lyckad gasque?


   
SvaraCitera

JLm:

Lyckad gasque?

har ej gasqaqt, endast torsdagspub!!!!! ör du kth:are????

Dold text: fast nja, är ej sökert på att det var lyckat örf ett bitter nu typ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

+ pappa tror att jag och min bror som är 22 år fortfarande är typ 9 så han tackade nej när hans bror ville att han skulle sova över en gång när han fyllde år och pappa var bjuden på party. [tired][tired][tired]

aw. söt pappa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dtberorpå:

Hur gör ni när ni är ensamma och mörkrädda?

Tända en lampa? Eventuellt sitt framför datorn.. 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

aw. söt pappa

nej det är inte okej


   
SvaraCitera