Aviseringar
Rensa alla

Möte i skolan! [cry]


Ämnesstartare

Alt. 1: Ett helt vanligt utvecklingssamtal. (Det ska vi ändå ha typ den här/nästa vecka, men då skulle hon väl sagt utvecklingssamtal?)
Alt. 2: Att jag fick IG på nat. provet. (Jo, det betyder mkt om man får IG på det, alltså IG i det ämnet då, kärnämne.) Och jag TROR jag fick IG på det, är dock inte helt säker.
Alt. 3: Min höga frånvaro. Men den har ju blivit betydligt bättre på senaste tiden, bara den här och förra veckan jag vart hemma mycket för att jag är & var sjuk och det vet hon.
Alt. 4: Något annat, förslag?

Min lärare ringde nyss och sa att hon, jag och min mamma ska ha ett litet möte! Vad tror ni det handlar om? Jag är väldigt nervös. [sad]

Borde jag oroa mig?


   
Citera
Ämnesstartare

Kittieh:

Alternativ tre (Du röstade på detta alternativ)

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Plyvert:

[y]

Men den har ju blivit mycket bättre! Usch, jag hatar möten. Jag vill inte. Jag vill veta vad det handlar om. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kittieh:

Men den har ju blivit mycket bättre! Usch, jag hatar möten. Jag vill inte. Jag vill veta vad det handlar om. [sad]

Det är nog en blandning av allt skulle jag tro, men vad är det värsta som kan hända, du får lite skäll och måste anstränga dig i skolan i någon månad. Kunde varit värre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Plyvert:

Det är nog en blandning av allt skulle jag tro, men vad är det värsta som kan hända, du får lite skäll och måste anstränga dig i skolan i någon månad. Kunde varit värre.

Mjo. Men tänk om hon kommer med jättedåliga nyheter, typ du är jättedåligt och blablabla. [sad] Eller jag kanske kommer få indraget studiebidrag? Det brukar det väl vara möten om? Men varför skulle jag få det nu då, när jag skolkade betydligt mer i höstas t.ex.

Iofs skulle det inte ens göra så mycket, är ju bara en månad kvar så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kittieh:

Mjo. Men tänk om hon kommer med jättedåliga nyheter, typ du är jättedåligt och blablabla. [sad]

Kanske, är du jättedålig?

Kittieh:

Eller jag kanske kommer få indraget studiebidrag? Det brukar det väl vara möten om? Men varför skulle jag få det nu då, när jag skolkade betydligt mer i höstas t.ex.

Du blir återbetalningsskyldig om du inte sköter studierna, kan vara det. [confused]


   
SvaraCitera

Kittieh:

Borde jag oroa mig?

JA!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Plyvert:

Kanske, är du jättedålig?

Verkligen inte. Men på senaste provet gjorde jag icke bra ifrån mig.

Plyvert:

Du blir återbetalningsskyldig om du inte sköter studierna, kan vara det.

Återbetalningsskyldig? [confused]

klenkaka:

JA!

Fyfan. [sad]


   
SvaraCitera

Kittieh:

Fyfan.

[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kittieh:

Återbetalningsskyldig? [confused]

Du får betala tillbaka studiebidragen från den period du inte skött dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Plyvert:

Du får betala tillbaka studiebidragen från den period du inte skött dig.

Va? Nä, så äre väl inte? Man får ju inte studiebidraget om man knappt gått till skolan på en månad t.ex, då får man ju inte studiebidraget den månaden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kittieh:

Va? Nä, så äre väl inte? Man får ju inte studiebidraget om man knappt gått till skolan på en månad t.ex, då får man ju inte studiebidraget den månaden.

Det är upp till din lärare att anmäla, man kan bli återbetalningsskyldig om det görs efter att du redan fått studiebidraget.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kittieh:

Alternativ tre (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera

Kittieh:

Alternativ tre (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

både

Kittieh:

Alternativ två (Du röstade på detta alternativ)

och

Kittieh:

Alternativ tre

[y]


   
SvaraCitera