Aviseringar
Rensa alla

Mötte Jehovas i morse


Ämnesstartare

Jag uppfattade inte detta med lurar i öronen men jag fick en liten tidning, sätter mig och läser lite för skojs skull kommer till sidan 4 då fattar man direkt att det är Jehovas vittne när det står. SATAN AHHH JEHOVAS BLA BLA BLA BWUHAHAHA typ, så jag uppfattade det hela. Tror inte dom uppskattade att jag satt och garvade högt på busstationen[blush]

Detta var mitt möte med religion idag[cool]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Tråden flyttad från Forum PLUS/Religion och Etik


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Posta trådar utan diskussionsunderlag i klotter, eller ännu hellre i din blogg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

eller ännu hellre i din blogg.

(tanken äcklar mig) Bloggar är för världsmedvetna människor, eller människor som känner sig själva och tycker alla andra ska göra det oxå.

Förlåt, brukar annars inte ha så intressanta dagar, blev lite för lixom i extas.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gibbs:

(tanken äcklar mig) Bloggar är för världsmedvetna människor, eller människor som känner sig själva och tycker alla andra ska göra det oxå.

Jag syftar på bloggen du automatiskt har här på um alltså. Hela poängen med den är lite att man ska posta inlägg som faktiskt inte har så mycket utrymme för diskussion där, på samma sätt som pm-funktionen finns för att folk inte ska starta trådar för att hålla sina privata diskussioner i.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

finns för att folk inte ska starta trådar för att hålla sina privata diskussioner i.

Jag förstår[surprised] okej hederligt misstag av mig då, hederligt endast för att jag döpt mig till Gibbs[cool]

Du kan vara snäll och låsa min tråd då[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gibbs:

Du kan vara snäll och låsa min tråd då

Jag flyttade den till klotter istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Jag flyttade den till klotter istället.

Najs[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gibbs:

(tanken äcklar mig) Bloggar är för världsmedvetna människor, eller människor som känner sig själva och tycker alla andra ska göra det oxå.

[love]


   
SvaraCitera

Äh. det finns bra bloggar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fick en vakttornet igår. numret behandla bland annat äktenskapsproblem. Fanns två svar på "vanliga problem" som en man och kvinna kan uppleva:

1, Vad ska jag göra när min fru inte gör som jag säger?
2, Vad ska jag göra när min man inte tar några initiativ?

Tyckte det var skoj...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

Tyckte det var skoj...

Brukar inte använda mig av detta men LOL[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gibbs:

(tanken äcklar mig) Bloggar är för världsmedvetna människor, eller människor som känner sig själva och tycker alla andra ska göra det oxå.

Man kan väl blogga om annat än sig själv.


   
SvaraCitera

framtidstron är död:

1, Vad ska jag göra när min fru inte gör som jag säger?
2, Vad ska jag göra när min man inte tar några initiativ?

[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Man kan väl blogga om annat än sig själv.

Därför jag skrev världsmedvetna människor också[wink]


   
SvaraCitera