Aviseringar
Rensa alla

mötte så jävla cpotrevliga människor igår


Ämnesstartare

varför blir människor diviga cpmänniskor??? är det kul eller?? typ tror att den är bättre än en själv, lol

hata cpotrevliga människor


   
Citera
Ämnesstartare

sitter här o stör mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men ska inte ödsla min värdefulla energi på det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sega ni var idag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spöskaromha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

spöskaromha

mmm vill fan ge dem spö nu!!


   
SvaraCitera
Nollan

jobbigt med såna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

mmm vill fan ge dem spö nu!!

nuskaromhaspö![mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nollan:

jobbigt med såna.

ja är skitsur nu [crazy] för att jag försökte komma överens med dem ist för att dissa skiten ur dem.. är så dålig på att se idioter


   
SvaraCitera
Nollan

Lounge fact:

ja är skitsur nu [crazy] för att jag försökte komma överens med dem ist för att dissa skiten ur dem.. är så dålig på att se idioter

Då var iaf du bättre osv, men förstår dig, blir så jätteanti och irriterad när de gäller såna människor.
Man har lust o läxa upp dom men de värsta är att dom förmodligen bara hånar en om man försöker:(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Usch då. De kanske hade ont i magen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nollan:

Då var iaf du bättre osv, men förstår dig, blir så jätteanti och irriterad när de gäller såna människor.
Man har lust o läxa upp dom men de värsta är att dom förmodligen bara hånar en om man försöker:(

ja.. att kaxa tillbaka är inte värt men indirekt idiotförklara och ignorera[crazy] sedan hade han mage att be om cigg jag ba hell NOOO. men man ska verkligne inte lägga energi på sådana, fattar bara inte vad en kompis ser i en av dom.. hennes fling typ, så sjukt otrevlig var han

isola:

Usch då. De kanske hade ont i magen.

tkr ej synd om dem


   
SvaraCitera

De har säkert låg självkänsla och försöker höja sig själva genom att få andra att känna sig mindre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

galenolga:

De har säkert låg självkänsla och försöker höja sig själva genom att få andra att känna sig mindre.

aaa.. trodde att dem var coola typ, står bara jubelnolla i deras pannor


   
SvaraCitera
Nollan

Lounge fact:

ja.. att kaxa tillbaka är inte värt men indirekt idiotförklara och ignorera[crazy] sedan hade han mage att be om cigg jag ba hell NOOO. men man ska verkligne inte lägga energi på sådana

Nja vet faktiskt inte om jag tycker att det är idiotförklarat att ignorera, svårt att bara ignorera dock eftersom man som sagt blir irriterad!
Sure jag anser att dom inte ska få bete sig som dom vill, men samtidigt blir egentligen inget bättre av att man säger till dom för som jag nämnde tidigare så känns de som att dom bara skulle håna en typ.

Lounge fact:

fattar bara inte vad en kompis ser i en av dom.. hennes fling typ, så sjukt otrevlig var han

Att man skaffat tycke för någon kan verkligen göra en blind 🙁


   
SvaraCitera