Aviseringar
Rensa alla

mötte så jävla cpotrevliga människor igår


Ämnesstartare

Nollan:

Nja vet faktiskt inte om jag tycker att det är idiotförklarat att ignorera, svårt att bara ignorera dock eftersom man som sagt blir irriterad!

nej tycker inte heller att det är idiotförklarat att ignorera! du fatta nog fel. men skulle lätt ignorerat bara, töntar

Nollan:

Att man skaffat tycke för någon kan verkligen göra en blind 🙁

ja, men det står verkligen jubelnolla i hans panna [crazy] och hon är bra, han är en stor tönt.. blä!!!


   
SvaraCitera
Nollan

Lounge fact:

nej tycker inte heller att det är idiotförklarat att ignorera! du fatta nog fel. men skulle lätt ignorerat bara, töntar

Aha ah de gjorde jag nog, men ja, ignorera är nog de bästa!

Lounge fact:

a, men det står verkligen jubelnolla i hans panna [crazy] och hon är bra, han är en stor tönt.. blä!!!

Får hålla tummarna för att hon inser vilken jubelnolla han är då!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nollan:

Får hålla tummarna för att hon inser vilken jubelnolla han är då!

tror inte jag kan hålla käft om det iaf [crazy] för han var verklgien gräslig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har man ingen andra egenskap som gör att man tror på sig själv så är det väll en hyfsad nödlösning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

har man ingen andra egenskap som gör att man tror på sig själv så är det väll en hyfsad nödlösning.

njäeeäeä


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

njäeeäeä

jag tror det för ibland är det skönt att bete sig som ett svin [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

jag tror det för ibland är det skönt att bete sig som ett svin [blush]

ja men skriker tönt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

ja men skriker tönt

ja för visso, men tror inte såna direkt tänker så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

förlåt[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

förlåt[sad]

aldrig [sad] bitchig e du


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

aldrig [sad] bitchig e du

mm, är typ som den här katten[blush]
Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

mm, är typ som den här katten[blush]

hahahahahhaha ja 😛 vi har en såndär, ska nog sätta katten på såg så kul ut weeeee


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

hahahahahhaha ja 😛 vi har en såndär, ska nog sätta katten på såg så kul ut weeeee

nej sätt mig på den istället då[sad] varför har ni en sån, för lata för att dra damsugaren själv eller?[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vissa för att de är det, andra för att de tror sig vara det, en tredje för att hävda sig. Dock brukar man inte ha ett behov av att påpeka det om man faktiskt är det, så det är troligare med alternativ två eller tre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

nej sätt mig på den istället då[sad] varför har ni en sån, för lata för att dra damsugaren själv eller?[crazy]

aaa ska binda fast dina händer och fötter och sätta dig på den där [wink] haha. men fråga min mamma.. hon köpte den för att hennes chef sa att den var så fAnTaStiSk.. hatar den.. röstar för vanlig dammsugare med, men det använder vi ju också.. det där är bara lättare underhåll typ


   
SvaraCitera