Aviseringar
Rensa alla

Mona Sahlin vs Fredrik Reinfeldt


Ämnesstartare

Ja, som titeln lyder så vill jag nu veta vad UM tycker om dessa två ledare får vi väl kalla dem.
Själv röstar jag rött och tycker i allmänhet att alliansens politik och deras ståndpunkter är så lagom bra, men ska jag välja mellan deras ledare måste jag säga att Fredrik Reinfeldt verkar vara en mer kapabel ledare än Mona Sahlin som känns mest som om hon kör med fusklapp på varje partidebatt och i allmänhet inte vet vad hon vill.

Mellan dessa två, vilken känns som den bästa statsministern? Motivera gärna.


   
Citera

REINFELDT !!!!REINFELDT !!!!REINFELDT !!!!REINFELDT !!!!REINFELDT !!!!REINFELDT !!!![crazy]


   
SvaraCitera

om man bara ska se till hur dom är som ledare så Reinfeldt


   
SvaraCitera

Stalin.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Reinfeldt


   
SvaraCitera

Reinfeldt. Men det är ju för att även en skorpa skulle vara bättre än Mona.

Hans åsikter bajsar jag på docl.


   
SvaraCitera

många undersökningar jag läst har visat att folket väljer reinfeldt i den frågan. vill du veta mer föreslår jag att du googlar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Reinfeldt, har inget förtroende för Sahlin alls.


   
SvaraCitera

Budolicious:

Reinfeldt. Men det är ju för att även en skorpa skulle vara bättre än Mona.

Förstår inte hur en partiledning kan välja en sådan människa (Mona) till partiledare. Politiskt självmord.

Reinfeldt är utan problem den vettigare av dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vill att det ska vara Mona, men det är det inte. Hon klarar inte av sin roll så värst vidare bra.


   
SvaraCitera

jakaerstark:

Reinfeldt, har inget förtroende för Sahlin alls.

dessutom passar han mig bättre ideologiskt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Definitivt Reinfeldt, min uppfattning är att Mona skulle vara en katastrof för Sverige, då vore ju till och med Ohly bättre och det säger inte lite med tanke på var han står ideologiskt.


   
SvaraCitera

Reinfeldt är en liten ond demon och docka vars trådar styrs av en förmögen elit osv men han är smart, kalkylerande, opportunistisk och lugn medan Sahlin är förvirrad, korkad och osäker på sina åsikter.

Fyfan ingen av dem.


   
SvaraCitera

ingen av nämnda insekter är värdiga att styra något land överhuvudtaget.


   
SvaraCitera

Både Reinfeldt och Sahlin är bajs, men Reinfeldt hintar iallafall om att han är medveten om problemet. Sahlin låtsas bara bli upprörd med sin äckliga dagislärar röst när någon kritiserar massinvandringen.


   
SvaraCitera